۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۲۰۸۰۰۸
پژوهشگر حوزه علمیه قم تبیین کرد؛

ضرورت شناخت سازمان یهود در مسیر کشف حقیقت

خبرگزاری رسا ـ‌ پژوهشگر و مبلغ حوزه علمیه قم با بیان این که اندازه و قدر انسان به اندازه و قدر دشمن او است، تصریح کرد: با شناخت اصلی ترین دشمن، اصلی ترین مشکل انسان را می توان حل کرد، کسی که سازمان یهود را نشناسد در میدان جنگ به خودی شلیک می کند.
يهود اسرائيل

حجت الاسلام مهدی سلطان احمدی، مبلغ و پژوهشگر حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تبیین مؤلفه های فعالیت مقابله کنندگان با حق و حقیقت پرداخت و گفت: تاریخ همواره شاهد رویارویی صحنه حق و باطل بوده است؛ از این رو شاهدیم ایمان مؤمنان از سوی شیاطین، کفار و مشرکین، منافقین و سازمان یهود مورد هدف قرارمی گیرد که اینها از موانع بیرونی کسب ایمان به شمار می رود.


وی با بیان این که تعداد یادآوری هایی که قرآن کریم نسبت به یهود و بنی اسرائیل به ما می دهد، درخور توجه بیشتری است، افزود: آیاتی همچون«وَقَالَتِ الْیَهُودُ یَدُ اللّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَیْدِیهِمْ ...» و « لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُواْ ...» نشان از ساماندهی جریان انحراف انسان از سوی یهود است حتی منافقین هم در متابعت از یهود با ایمان مردم عداوت می ورزند.

 

مس‍ؤول دفتر مؤسسه آینده روشن در تهران، شیطان را تصرف کننده مغز کسانی که قرار بر اختلاف و مشکلات افکنی در جامعه دارند، دانست و تأکید کرد: بنی اسرائیل را نمی توان بازوی مشکلات آفرینی مشرکان دانست، بلکه باید این تعبیر را به کار برد که بنی اسرائیل به انحراف رفته، مغز برنامه ریز مشرکان در ایجاد مشکلات است.

 

وی به سه دیدگاه درباره یهود اشاره کرد و گفت: «یهود در جایگاه دین حضرت موسی»، «یهود در جایگاه اسرائیلی ها» و «یهود در جایگاه سازمان یهود» سه دسته درباره جریان های یهودی است.

 

مبلغ حوزه علمیه قم گفت: خدا برای هر انسانی برگه امتحان مخصوص خودش را دارد، بسیاری از شکست های انسان از ناحیه ویژگی هایی بوده که خدا به آنها داده است، از ناحیه قدرت و مهارتی بوده که خدا به انسان عطا کرده است.

 

وی با بیان این که خودپرستی یهود دقیقا شباهت به ابلیس دارد و تکبر در سازمان یهود موج می زند، تصریح کرد: تکبر فراخ ترین و بدترین مشکل انسان است، اظهار داشت: تربیت غلط بنی اسرائیل سبب شد تکبر تئوریزه شود و این جماعت قصه تکبر را به سازمان تبدیل کردند تا به عنوان قوم برتر بر مسند قدرت و ثروت تکیه بزنند و مکنت عالم را از آن خود کنند.

 

وی انحراف در دین حضرت موسی را نشانه فعالیت نظام مند شیطان در تفکر علمای یهود دانست و ابراز داشت: شیاطین به اولیای خود الهام می کنند در واقع علمای دین موسی به انحراف رفته و برای خود و خارج از قوانین دین حضرت موسی(ع) دست به ساخت سازمان زدند به نام سازمان یهود که از این جا هم پیاله شیطان در تکبر شدند.

 

حجت الاسلام سلطان احمدی به اشاره به انحرافات انسانی در عصر حاضر گفت: کسی که خدا را از زندگی خود حذف کند در سازمان ابلیس و یهود پا می گذارد و روح ایمان خود را با تسلیم در برابر غیر حق ذبح می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: از امتحانات بزرگ خداوند این است که انسان در موقعیتی قرار بگیرد که از کسی که پیامبر نیست، تبعیت کند، اینجا باید حق و نشانه های آن را بشناسد تا سر از گمراهی درنیاورد؛ رسیدن به این شناخت از دشواری های است چون جبهه باطل همواره برای رهبر نشان دادن و حق نشان دادن اصحاب خود، در فکرها نفوذ می‌کند.

 

مدیر مؤسسه آینده روشن تهران با بیان این که سازمان یهود معتقد است ماوراء الطبیعه باید در اختیار دنیای آنان باشد، قصه سامری کاملا مشخص می کند که سازمان یهود ایمان را به نفع زمین مصادره می کند.

 

وی با اشاره به اعتقاد اسلامی و شیعی که توصیه می کند دنیا باید در خدمت آخرت باشد، اضافه کرد: فتنه و در آمیختگی حق و باطل بزرگترین مشکلات بشری است از این منظر که آخرت و ماوراءالطبیعه دستاویز رسیدن به دنیا قرار گرفته است اینجاست که گفتمان جبهه حق و باطل در شیوه بهره برداری آنان از آخرت و دنیا آشکار می شود.

 

حجت الاسلام سلطان احمدی با بیان این که اندازه و قدر انسان با اندازه و قدر دشمن او نسبت مستقیم دارد، تصریح کرد: با شناخت اصلی ترین دشمن، اصلی ترین مشکل انسان را می توان حل کرد، کسی که سازمان یهود را نشناسد در میدان جنگ به خودی شلیک می کند.

 

وی ترفندهای کشاندن سازمان یهود به سمت خود را متنوع خواند و ابراز داشت: سازمان یهود کاملا هم سنخ دستگاه شیطان است؛ اگر به فرمان شیطان گوش کردی به مطلوب خود می رسد اگر گوش نکردی از ابزار زینت و تهدید استفاده می کند و سعی می کند با زیبا جلوه دادن هدف خود انسان را از مسیر حق خارج کند. با وجود این نمی توان از نقشه سازمانی یهود و شیطانی به اسانی گذر کرد رویارویی جبهه مؤمنانه و کافرانه کاملا جدی است.

 

پژوهشگر حوه علمیه قم با بیان این که یهود مغز تسخیر کردن افکار به سوی ناهنجاری ها و دوری از خدا است، گفت:  با ارتقای عشق به خدا زیبایی های اصیل عالم به روی مؤمن آشکار می شود و زیبایی های ظاهری گناه کنار می رود، دشمن معنویت تلاش می کند انسان در تشخیص ها دچار مشکل شود اگر در انتخاب ها دچار مشکل شود مدیریت امیال و سلیقه ها به دست دشمن می افتد./918/ت302/س

 

ارسال نظرات