۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۲۰۸۱۸۵
نماینده ولی فقیه در دانشگاه امیرالمؤمنین اصفهان:

حضرت عباس مظهر وفاداری و دفاع از حریم ولایت است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام طالبپور با بیان این که امام حسین(ع) برای حفظ دین از تمام داشته های خود چشم پوشی کرد و حتی زمانی که به ایشان پیشنهاد ماندن در مدینه و دوری از قیام در برابر یزید شد با شعار هیهات من الذله حاضر به تسلیم نشدند، گفت: تداوم راه امام حسین(ع) وظیفه دینی و انسانی همه ماست.
حضرت عباس مظهر وفاداری و دفاع از حریم ولایت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محسن طالبپور، نماینده ولی فقیه در دانشگاه امیرالمؤمنین اصفهان، شب گذشته در مراسم جشن بزرگ ولادت امام حسین(ع) که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرضا برگزار شد، گفت: امام حسین (ع) مظهر حماسه بزرگ بشری در پاسداری از ارزش های والای انسانی و حفظ حریم ارزش های دینی است که نام مبارک خود را برای همیشه در دفتر ارزشهای الهی ثبت نمود.

وی همچنین ضمن اشاره به بخشهایی از سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص روز پاسدار عنوان داشت: امام خمینی(ره) روز پاسدار را روز دفاع از دین و اسلام عنوان و رهبری معظم نیز بالاترین افتخار برای پاسداران را دفاع از دین و ارزش های انقلابی در جامعه دانسته اند.

حجت الاسلام طالبپور ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت اباالفضل(ع) اظهار کرد: حضرت عباس مظهر دفاع از حریم ولایت و وفاداری به امام زمان و حراست از ارزش های دینی هستند و وظیفه اصلی پاسداران در انقلاب اسلامی دفاع از ارزش های انقلاب و حریم ولایت است.

وی در ادامه به نامگذاری سالروز ولادت حرت عباس(ع) به عنوان روز جانباز اشاره کرد و گفت: جانبازان با اقتدا به مولای خود حضرت اباالفضل(ع) در راه حفظ دین و ارزش های والای انقلاب از جسم و جان خود گذشتند و اکنون نیز با وجود تحمل رنجهای فراوان از گذشته خود پشیمان نیستند.

نماینده ولی فقیه در مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین همچنین پیام رسانی را مهم ترین ویژگی شخصیتی حضرت امام سجاد(ع) بر شمرد و اظهار کرد: اگر ایثار گری های حضرت امام سجاد(ع) در ابلاغ پیام عاشورا نبود فرهنگ کربلا و عاشورا در نینوا می ماند و به نسل های بعد منتقل نمی شد.

حجت الاسلام طالبپور پیام رسانی و تداوم راه امام حسین(ع) را وظیفه ای همگانی برشمرد و افزود: امام سجاد(ع) به عنوان بهترین الگو در این زمینه، در مدت 40 سال حیات پربرکت خود پس از واقعه عاشورا به هر بهانه ای یاد و نام مظلومیت پدر بزرگوار خود را زنده می داشتند.

وی تأکید کرد: بایستی خاطرات دوران دفاع مقدس به نسل های بعد منتقل شود تا آیندگان همه از رشادت های ایثارگران مظلوم ما آگاه شوند./939/پ202/ب

ارسال نظرات