۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۲۰۸۲۸۸
آیت الله حکیم خواستار شد؛

مومنان پاکستان با حکمت بر فتنه مذهبی فائق آیند

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف با تأکید بر اینکه گروه‎های گمراه محکوم به نابودی هستند، مومنان پاکستان را به مبارزه با فتنه مذهبی با حکمت فراخواند.
حضرت ايت الله سيد محمد سعيد حکيم از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف با حجت الاسلام شیخ محسن نجفی نماینده وی در پاکستان در دفتر خود دیدار کرد.

 

حضرت آیت الله حکیم در این دیدار بر لزوم هوشیاری مومنان نسبت به فتنه مذهبی در پاکستان هشدار داد و گفت: مومنان در پاکستان باید با حکمت بر فتنه مذهبی غلبه کرده و در دام نزاع های صورت گرفته از سوی گروه های گمراه قرار نگیرند.

 

وی افزود: گروه های فتنه انگیز بدون توجه به هیچ مساله انسانی و دینی به فعالیت های خود پرداخته و حرمت ها را هتک می کنند.

 

این مرجع تقلید تصریح کرد: این گروه ها مطمئنا محکوم به شکست و نابودی هستند. تاریخ نشان می دهد گروه های که درصدد گسترش فساد در جهان بودند به سرعت متلاشی شدند.

 

حضرت آیت الله حکیم از صدور فتواهای تکفیری در جهان اسلام به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: فتواهای تکفیری و جنایت های رخ داده علیه پیروان اهل بیت(ع) نشان دهنده پیشرفت و گسترش مذهب حق بوده که خشم گروه های گمراه و تندور را به همراه داشته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه مومنان به عبادت و حضور مستمر در مساجد و نماز جماعت و همچنین برپایی مناسبت های دینی تأکید کرد./980/ب903/د

ارسال نظرات