۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۰۸۸۶۵
مشاور امور مجلس و مجامع معاونت نظارت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری:

به آقای روحانی گفتم برخی مدیران ضعیف را منصوب کرده اید

خبرگزاری رسا ـ مشاور امور مجلس و مجامع معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری تصریح کرد: به آقای روحانی نامه نوشتم که برخی از مدیران را نصب کردید خیلی خوب است اما برخی ضعیف هستند و عملکرد افراد ضعیف بر قوی‌ها غالب است.
سيد کاظم دلخوش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید کاظم دلخوش، مشاور امور مجلس و مجامع معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز یک‌شنبه هجدهم خرداد ماه در جشنواره مردمی اقتصاد مقاومتی و روز جوان که به‌همت حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد، با اشاره به نامگذاری‌های سال‌های اخیر ازسوی رهبر معظم انقلاب، گفت: این مسأله نشان می‌دهد که ما کشوری توانمند در همه زمینه‌ها هستیم و مردم باید مشارکت و حضور جدی در اقتصاد داشته باشند.

وی نیروی انسانی توانمند و منابع طبیعی و خداداد را دو عامل مهم در اقتصاد کشور دانست و گفت: ما در هر دو مورد نیروی انسانی توانمند و منابع طبیعی و خداداد خودکفا هستیم.

اگر به جمعیت کشور توجه نشود، یکی از زیرساخت‌های اقتصاد کشور را از دست خواهیم داد

دلخوش با اشاره به این‌که اگر روند جمعیتی به همین صورت ادامه پیدا کند، هفت هشت سال دیگر به نقطه‌ای می‌رسیم که شاید از بسیاری از کشورهای دنیا جمعیت پیرتری خواهیم داشت، افزود: اگر به جمعیت کشور توجه نشود، یکی از زیرساخت‌های اقتصاد کشور را به‌راحتی از دست خواهیم داد.

مشاور امور مجلس و مجامع معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری با اشاره به این‌که در سیستم بانکی با مشکل مواجه هستیم، با بیان این‎‌که سود مرکب بانک‌ها سرمایه گذار را با مشکل مواجه کرده است، بر ضرورت اصلاح ساختار در سیستم بانکی برای حمایت از سرمایه گذاران تأکید کرد.

رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی و اصل 44 بر توصیه‌های قرآنی تأکید داشتند

دلخوش با بیان این‌که در افق 1404 باید به نقطه‌ای برسیم که از نظر اقتصادی در منطقه اول باشیم، ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی این نیست که مردم نخورند و استفاده نکنند، بلکه برعکس است، رهبر معظم انقلاب در اقتصاد مقاومتی و اصل 44 بر توصیه‌های قرآنی تأکید داشتند.

وی ضعف مدیریتی و نوع انتخاب نادرست مردم را یکی از مشکلات کشور از ابتدای انقلاب تاکنون دانست و بر ضرورت دقت مردم در انتخاب مدیران کشور و نمایندگان مجلس تأکید کرد.

مشاور امور مجلس و مجامع معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری با بیان این‌که اگر بنا باشد که افراد ضعیف پست‌ها را بگیرند، کا را خراب می‌کنند، گفت: در عرصه قانون هیچ چیز کم نداریم اما در عرصه اجرا برخی جاها نقص داریم.

وی گفت: به آقای روحانی نامه نوشتم که برخی از مدیران را نصب کردید خیلی خوب است اما برخی ضعیف هستند و عملکرد افراد ضعیف بر قوی‌ها غالب است.

دلخوش با بیان این‌که دولت با امید وارد شده است، اظهار داشت: دولت مذاکرات هسته‌ای را به‌خوبی پیش می‌رود./956/پ202/ج

ارسال نظرات