۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۰۸۸۷۳
پایگاه خبری انتفاضه فلسطین:

غرب پس از نبرد نیابتی به دنبال هدف قرار دادن آشتی و بازسازی سوریه است

خبرگزاری رسا ـ یک پایگاه خبری انتفاضه فلسطین ضمن تأکید بر ادامه نقش‌آفرینی غرب در سوریه، خواهان هوشیاری رییس‌جمهور و آحاد مردم این کشور شد.
اسد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه خبری «انتفاضه فلسطین» در گزارشی تحلیلی به قلم «تونی کارتالوسی» درباره ادامه رویکردهای تهاجمی غرب علیه نظام و مردم سوریه با وجود پیروزی قاطعانه رییس جمهور این کشور در هفته گذشته می‌نویسد: بعد از انتخابات سوریه ادامه خونریزی در این کشور در دستور کار غرب قرار گرفته است. ارسال کمک‌های نظامی و آموزشی به مخالفین دولت اسد و استفاده از مرز برخی کشورهای همسایه برای رخنه به سوریه همگی دلالت بر ادامه این ماجرا دارند.

 

بنابراین گزارش، غرب به عمد هرگونه وفاق، آشتی و بازسازی در سوریه را نشانه گرفته است و دلیل اصلی غرب در اتخاذ چهره ددمنشانه از خود همانا میل به «برتری طلبی» در جهان می‌باشد.

 

این گزارش افزود: اینکه بپذیریم غرب در سوریه بازنده شده و نمی‌تواند دولت اسد را کنار بزند و در نتیجه میدان را خالی می‌کند کاملا اشتباه است.

 

در واقع شاید نبرد نیابتی در ظاهر به پایان رسیده است اما هدف دوم غرب تخریب این کشور و ضربه به اتحاد بین ایران، سوریه و حزب‌الله لبنان و سرانجام روسیه است.

 

نویسنده در خاتمه خاطر نشان می‌سازد که بازسازی سوریه برای مقابله با غرب باید در اهداف بشار اسد قرار گیرد. البته بازگشت سوریه به گذشته به ویژه از منظر اقتصادی و همچنین بازگشت به چهره دفاعی بیش از جنگ زمانی رخ خواهد داد که اهالی این کشور بتوانند به طور قاطع پیروزی خود را بر غرب اعلام کنند./982/ب101/د

ارسال نظرات