۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۰۹۲۳۴
آیت الله فیاض:

نیروهای امنیتی با شجاعت در برابر تروریست‎ها بایستند

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف از نیروهای امنیتی عراق خواست با شجاعت در برابر تروریست‎های داعش ایستاده و مناطق تصرف شده را از چنگال آنها خارج سازند.
آيت الله اسحاق فياض  از مراجع تقليد شيعه در نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حضرت آیت الله شیخ اسحاق فیاض از مراجع تقلید نجف اشرف در پیامی، نگرانی خود را از اوضاع کنونی امنیت عراق به ویژه استان نینوا اعلام کرد.

 

در این پیام آمده است: مراجع تقلید نجف اشرف بحران امنیتی در استان نینوا و تسلط گروه های تروریستی بر شهرهای این استان و تلاش برای تصرف مناطق دیگر را به دقت پیگیری می کنند.

 

وی افزود: در شرایط کنونی از سیاستمداران کشور و دولت می خواهم یکپارچه و متحد شده و در راستای پایان بحران ها در عراق همکاری کنند.

 

حضرت آیت الله فیاض از تلاش نیروهای امنیتی برای مبارزه با داعش تقدیر کرد و خاطر نشان ساخت: حمایت قاطع خود را از نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی در دور ساختن این خطر از کشور اعلام داشته و از آنان می خواهم با شجاعت در برابر خطر تروریسم بایستند و امنیت را برای شهروندان به ارمغان بیاورند.

 

این مرجع تقلید در پایان برای شهدا رحمت و بهشت و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.

 

گفتنی است برخی شهرهای استان نینوا همچنان در تصرف داعش است و درگیری شدیدی میان نیروهای امنیتی عراق با تروریست ها در این مناطق در جریان است./980/ب902/د

ارسال نظرات