۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۲۰۹۳۸۹

عالم فتنه‎گر عراقی جنایت‎های داعش در نینوا را مایه خرسندی دانست

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای فتنه‎گر عراقی از تروریست‎های داعش به عنوان مدافع جان و مال و ناموس مردم یاد کرد و کشتار و تخریب و آوارگی مردم صورت گرفته در استان نینوا را مایه خرسندی دانست.
شيخ عبدالملک السعدي از علماي اهل تسنن و فتنه گر عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عبدالملک السعدی از علمای اهل تسنن و فتنه گر عراقی ساکن اردن که با فتواهای وجوب مبارزه با نیروهای امنیتی عراق و حمایت از تروریست های داعش به شهرت رسیده است، امروز در پیامی توصیه هایی برای ایستادگی در برابر نیروهای امنیتی صادر کرد.

 

وی از تروریست های داعش به عنوان مدافعان دین، عقیده، کشور و ناموس یاد کرد و توصیه های زیر را به آنان ارائه کرد:

 

1. بدانید هر که در این راه کشته شود، شهید به شمار می آید. متعرضان به ملت عراق و حامیان آنان در صورتی که بمیرند به جهنم خواهند رفت چرا که برای بقای شخص یا حزبی در قدرت با عراقی ها می جنگند؛ پس درود بر شهدا و مرده باد متجاوزان.

 

2. در دفاع ثابت قدم و صبور باشید و تحت تاثیر کسانی که مدافعان را غیر عراقی جلوه می دهند، قرار نگیرید. هر که چنین کلامی بر زبان جاری می سازد، دشمن و مزدوری است که بهای این کار را دریافت کرده است.

 

3. از شکاف و ورود نفوذی ها به جمعتان برای ایجاد تفرقه و فتنه برحذر باشید و یکپارچه باشید، زیرا تفرقه و نزاع سبب از بین رفتن قدرتتان خواهد شد.

 

4. از تجاوز خودداری کرده و تنها به فکر دفاع باشید، از کشتن عراقی هایی که سلاح به سوی شما نشانه نگرفته اند یا به دشمنانتان یاری نمی کنند، خودداری ورزید. بارها گفته ام که قتل سرباز و نظامیان صلح طلب و انفجار منازلشان جایز نیست.

توبه مهاجمان نیز پذیرفته است زیرا آنان برای کسب لقمه نان به نبرد می پردازند و این جنگ برگرفته از عقیده و طایفه گری نیست.

 

5. در برابر کسانی که سلاح خود را بر زمین می گذارند به آموزه های اسلامی پایبند بمانید. شعار شما نباید عشق انتقام باشد بلکه اصلاح و اعتدال را در پیش گیرید.

 

6. از افرادی که درصدد قتل، آتش سوزی، ویرانی، سرقت و تجاوز برای ملتهب کردن فضای علیه شماست به شدت برحذر باشید. چنین افرادی می خواهند شما را متهم کرده و چهره شما را نزد مردم مخدوش سازند.

 

7. از کشور، ممتلکات عمومی و خصوصی و جان مردم محافظت و در راستای امنیت، آرامش و خدمت به مردم فعالیت کنید.

 

وی از رخدادهای موصل، حویجه، سلیمان بیک، بیجی و سایر مناطقی که در دست تروریست های داعش است به شدت ابراز خوشحالی کرد و آن را عامل امنیت، ثبات و محافظت از جان و مال و ناموس مردم و سازمان های دولتی دانست.

 

این پیام در حالی از سوی این عالم فتنه گر صادر می شود که نیروهای داعش بلافاصله پس از ورود به شهرهای تصرف شده به کشتار و اعدام مردم می پردازند و سازمان ها و مراکز نظامی و دینی فراوانی را به آتش کشیده اند.

 

صدها هزار تن از مردم استان نینوا از ترس جنایت های تروریستی داعش از این استان فراری شده و به استان های مجاور پناهنده شده اند./980/ب901/د

ارسال نظرات