۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۲۰۹۴۵۶
شیخ عیسی قاسم:

جوانان در متن انقلاب قرار دارند

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان بحرین جوانان را حامی اصلی انقلاب دانست و بیان داشت: جوانان در متن انقلاب قرار دارند.
آيت الله عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مسجد امام صادق (ع) شهر قفول برگزار شد، ولادت با سعادت امام مهدی (عج) را تبریک گفت و بیان داشت: با ظهور قائم آل محمد (ص) عدالت در جهان انتشار پیدا می‎کند و باطل نابود خواهد شد.


وی به انتقاد از گفت‎وگو‎های ملی میان معارضان و نظام آل‎خلیفه پرداخت و گفت: اگر گفت‎وگوی ملی میان معارضان و نظام حاکم وجود دارد چرا اصلاحات در کشور صورت نمی‎گیرد؟ تاکنون هیچ یک از مشکلات بحرین به وسیله گفت‎وگوهای ملی حل نشده است.


عیسی قاسم خواستار جدیدت در گفت‎وگوهای ملی شد و اظهار داشت: تاکنون گفت‎وگوها به صورت جدی پیگری نمی‎شد و نتیجه‎ای مطلوبی نداشته است. مردم بحرین خواستار حل مشکلات، خروج این کشور از بحران و احترام به حقوق مشروع خود به وسیله گفت‎وگوهای ملی است.

 

وی تصریح کرد: سیستم حکومت داری این روزها با گذشته بسیار متفاوت است زیرا درک و فهم جوانان به اندازه‎ای رسیده است که نسبت به رویدادهای سیاسی حساس هستند و اجازه نمی‎دهند حاکمان همانند گذشته حقوق آنان را پایمال کنند. جوانان در متن سیاست و حرکت‎های انقلابی قرار گرفته‎اند.


رهبر شیعیان بحرین با اشاره به اقدامات تروریست‎های اظهار داشت: تروریست‎ها درحالی با نام اسلام به جنایت در کشورهای منطقه می‎پردازند که هیچ گونه بوی از اسلام به شامشان نرسیده است./994/ب902/د

ارسال نظرات