۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۰۹۵۶۱
ویژه مبلغان ماه مبارک رمضان؛

دوره آموزشی سفیران از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه معارف و علوم ‌اهل‌بیت(ع) رادیو معارف از پخش دوره آموزشی سفیران از این رسانه از 24 خردادماه تا پنجم تیر سال جاری خبر داد.
حجت‌الاسلام محمدمهدي صفايي، مدير گروه معارف و علوم ‌اهل‌بيت راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدمهدی صفایی، مدیر گروه معارف و علوم‌اهل‌بیت(ع) رادیو معارف با اشاره به کارگروه تبلیغ و رسانه دفتر مقام معظم رهبری گفت: رادیو معارف‌، سازمان تبلیغات، ‌دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، معاونت تبلیغ حوزه و سازمان اوقاف و امور خیریه جزو اعضای این کارگروه هستند.

وی خاطرنشان کرد: این کارگروه نشستی در رادیو معارف برگزار کردند که در این نشست بنا شد دوره آموزشی ویژه مبلغان به منظور ارائه مهارت‌های تبلیغی ویژه ماه رمضان پخش شود تا در ایام تبلیغ بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

مدیر گروه معارف و علوم‌اهل‌بیت(ع) رادیو معارف عنوان کرد: در این دوره آشنایی با محتواهای معارفی و دینی ویژه مبلغان صورت می‌گیرد تا از محتواهای تبلیغی بیشترین استفاده صورت گیرد.

وی از تولید برنامه سفیران ویژه مبلغان خبر داد و افزود: این برنامه ترکیبی از دوره آموزشی معاونت تبلیغ حوزه و محورهای موضوعی انتخاب شده است که در قالب 12 برنامه 45 دقیقه‌ای پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام صفایی تصریح کرد: نامه‌نگاری‌هایی به تمام نهادهای تبلیغی صورت گرفته تا نیروهای تبلیغی خود را به شنیدن این برنامه ارجاع دهند.

وی یادآور شد: این دوره به منظور ارائه آموزش مهارت‌های تبلیغ، شرایط برخورد با جوان، ویژگی جذب جوانان و نحوه برگزاری دوره‌های پرسش و پاسخ ویژه مبلغان برگزار می‌شود تا طلابی که برای تبلیغ به مناطق مختلف می‌روند، بتوانند به طور مطلوب مهارت‌ها و آموزه‌های تبلیغی را ارائه دهند.

مدیر گروه معارف و علوم ‌اهل‌‌بیت(ع) رادیو معارف خاطرنشان کرد: طلابی که به هر دلیلی نتوانند برنامه را در ساعت مقرر بشنوند، دانلود برنامه را می‌توانند از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو معارف دریافت کنند.

وی یادآور شد: برنامه سفیران از 24 خرداد تا پنجم تیر سال جاری در ایام هفته به جز جمعه‌ها در ساعت 22 و 30 دقیقه پخش می‌شود./997/د102/ی

ارسال نظرات