۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۰۹۶۶۰
سردار نقدی مطرح کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیان در شبکه طرح صالحین بسیج

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین به هجوم رسانه‌های صوتی تصویری با محتواهای غیر اخلاقی اشاره کرد و گفت: حلقه‌های صالحین باید پرچم امر به معروف و نهی از منکر را به اهتزاز در بیاورند.
سردار نقدي، رييس بسيج مستضعفين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمد رضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین یک‌شنبه بیست و پنجم خردادماه در نخستین جشنواره برترین‌های شجره طیبه صالحین که در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، گفت: بسیج کانون احراز آمادگی برای ظهور است.

 

وی اظهار داشت: افرادی که در انقلاب نقش آفرینی کردند و مناصب بالایی را گرفتند اما بعد منحرف شدند، مصداق این فرمایش امام خمینی(ره) هستند که فرمودند خدا نکند انسان قبل از آن‌که خود را ساخته باشد، به جایی برسد.

 

نقدی سربازی امام زمان(عج) را نیازمند تزکیه نفس و تربیت دانست و با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که مجموعه طرح صالحین در دنیا نظیر ندارد، خاطر نشان کرد: این مسأله از برکات خون شهدای بسیج است که در اوج اخلاص جان خود را فدای اسلام کردند و خداوند خواسته تا نام‌شان این‌گونه تعالی بخش و سازنده باشد، همچنین این مسأله از اخلاص بنیانگذار بسیج است که همه وجودش برای خدا بود.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین تأثی به شیوه انبیاء(ع) در سازندگی و تربیت را یکی از وجوه تمایز نظام تربیتی صالحین با سایر جریان‌های مدعی تربیت ارزیابی و تأکید کرد: سازندگی با درویش مسلکی و پناه بردن به گوشه انزوا شیوه انبیاء(ع) نبوده است، سازندگی در مکتب انبیاء(ع) و اولیاء وسط میدان بوده است.

 

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در تربیت خودمان و نیروهای عظیمی که به ما اعتماد کرده‌اند موفق باشیم، حتما باید در میدان بودن و در عرصه بودن را شرط بگذاریم.

 

نقدی با اشاره به این‌که امروز، روز جنگ نرم است و دشمن از هر سو به ملت ما تهاجم کرده است، افزود: زور دشمن در میدان رزم نظامی نرسید و می‌دانند که نمی‌رسد زیرا ما و هم مسلک‌های ما در فلسطین، لبنان و سوریه را آزمایش کردند، امروز همین را دارند در عراق آزمایش می‌کنند که نشان از عقب ماندگی ذهنی کاخ سفید دارد، انشاالله نیروی عظیم مردمی از شرق آسیا پلی به بیت المقدس درست کند و این زنجیره را دشمن به دست خود تکمیل می‌کند.

 

حلقه‌های صالحین باید پرچم امر به معروف و نهی از منکر را به اهتزاز در بیاورند

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که اسراییل شش شبکه جنسی به زبان فارسی راه‌اندازی کرده است، گفت: هدف دشمن از این اقدام این است که میان جوانان کشور فهمیده‌ها، بهنام محمدی‌ها، همت‌ها، جهان آراها، خرازی‌ها و باکری‌ها که بتوانند سلحشورانه مقابل آنها بایستند، سربر نیاورند.

مقابله با هجوم رسانه‌های غیر اخلاقی مهم‌ترین نقش‌آفرینی بسیج در ماه‌های آینده است

 

وی به هجوم رسانه‌های صوتی تصویری با محتواهای غیر اخلاقی اشاره و با تأکید بر این‌که حلقه‌های صالحین باید پرچم امر به معروف و نهی از منکر را به اهتزاز در بیاورند، یادآور شد: نمی‌شود که فقط کنجی برویم و خود را بسازیم، باید در میدان بود، آمار طلاق پس از آمدن ماهواره و اینترنت بیشتر شده است.

 

نقدی اظهار داشت: باید یکی یکی خانه‌هایی را که از سوی رسانه‌های دشمن به اشغال درآمده به کمک خودشان و با آگاهی بخشی مانند خرمشهر آزاد سازی کنیم، این مهم‌ترین نقش آفرینی ما در ماه‌های آینده است.

 

از ظرفیت طلاب و روحانیان در شبکه طرح صالحین بسیج بیشتر استفاده شود

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین بر گزینش سر گروه‌ها و مربیان طرح صالحین تأکید کرد و از حضور بیست هزار طلبه و روحانی در شبکه طرح صالحین خبرداد و گفت: این رقم، حدود پنج شش درصد از موجودی روحانیت در کشور است، هر وقت به نود درصد رسیدیم، باید بگوییم کار خود را انجام داده‌ایم، باید به سراغ‌شان برویم، در خانه‌های‌شان را بزنیم و از آنها خواهش کنیم.

 

وی به وجود 300 هزار معلم بسیجی و 100 هزار پاسدار بازنشسته اشاره کرد و خواستار استفاده از 270 هزار معلم بسیجی و 50 هزار پاسدار بازنشسته در طرح صالحین شد و ابراز داشت: اگر بتوانیم تمام دغدغه مندان در عرصه انقلاب را در این شبکه بیاوریم، حق مطلب را ادا کرده‌ایم./956/پ202/ب4

ارسال نظرات