۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۰۹۷۸۹

تبلیغ دین اسلام در جریان مسابقات جام جهانی برزیل

خبرگزاری رسا ـ گروهی از فعالان مسلمان اهل لندن با سفر به شهرهای مختلف برزیل، به تبلیغ دین اسلام می پردازند.
برزيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، گروهی از فعالان مسلمان اهل لندن در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی 2014 با سفر به شهرهای مختلف برزیل، به تبلیغ دین اسلام می پردازند.

 

این گروه که فعالیت خود را به نام "مأموریت دعوت" نامگذاری کرده اند، با هدف تشکیل جنبشی همگانی برای دعوت به اسلام، کار خود را با آموزش نحوه تبلیغ دین مبین اسلام به جوانان مسلمان داوطلب آغاز کرده اند.

 

داوطلبان به طور انفرادی و یا گروهی از سراسر دنیا با عضویت در این گروه و آموزش مبانی اسلام و تکنیک‌های مختلف طرز بیان و رفتار با غیر مسلمانان، از طرف این گروه مورد حمایت مالی و اطلاع‌رسانی قرار می‌گیرند و هر یک در کشور محل سکونت خود به طور خودجوش اسلام را به دیگران معرفی می‌کنند.

 

تمام این فعالیت‌ها به دقت بررسی می‌شوند و نقاط ضعف و قوت افراد و گروه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و سرپرست هر گروه به طور مدام آموزش می‌بیند. دوره‌های آموزشی مختلف از مبتدی تا پیشرفته و فوق پیشرفته برای این کار در نظر گرفته شده است.

 

در حرکتی جدید تعدادی از داوطلبان نیز در برزیل جمع شده‌اند و دین اسلام را به تماشاچیانی که برای حمایت از تیم ملی کشورشان به برزیل سفر کرده اند، معرفی می‌کنند./982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات