۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۲۰۹۷۹۸

نمایشگاه بهداشت و سلامت کشورهای اسلامی در سنگال برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه بهداشت و سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، پنجم تا هشتم تیرماه، در پایتخت سنگال برگزار می‌شود.
نمايشگاه بهداشت و سلامت کشورهاي اسلامي در سنگال

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دومین نمایشگاه بهداشت و سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، از پنجم تا هشتم تیرماه، با هدف معرفی فعالیت‌های کشورهای اسلامی در زمینه صنایع پزشکی، داروسازی، برنامه‌های بهداشت عمومی، خدمات بیمارستانی و خدمات بهداشتی در داکار برگزار خواهد شد.

 
بر اساس تصمیم اتخادشده از سوی کمیته دائمی همکاری‌های تجاری و بازرگانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در نشست سال 2012 استانبول، دومین نمایشگاه بهداشت و سلامت کشورهای اسلامی باید با همکاری مرکز بین‌المللی تجارت خارجی سنگال و وزارت بهداشت این کشور و نیز نهادهای وابسته به سازمان همکاری اسلامی در داکار برگزار شود.
 
نخستین نشست هماهنگی امور مربوط به این نمایشگاه، در سال 2013 با حضور مقامات سنگالی و نمایندگان کمیته دائمی همکاری‌های تجاری و بازرگانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در مراکش برگزار شد و شرکت‌کنندگان درباره نحوه برگزاری مناسب نمایشگاه تبادل‌نظر کردند.
 
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز با صدور فراخوانی در پایگاه اینترنتی خود، از علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه خواسته است تا ضمن تماس با مسؤولان نمایشگاه در سنگال، از شرایط غرفه‌ها آگاه شوند./907/ب102/د
ارسال نظرات