۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۲۱۰۸۱۸

بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم آماده پذیرایی از روزه داران

خبرگزاری رسا ـ عوامل شهرداری منطقه 3 تهران به منظور آماده سازی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در حال پاکسازی، زیباسازی و تأمین امکانات رفاهی برای شهروندان و روزه داران هستند.
ايستگاه هاي افطار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن عوامل شهرداری منطقه 3 تهران به منظور آماده سازی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در حال پاکسازی، زیباسازی و تأمین امکانات رفاهی برای شهروندان و روزه داران هستند.

بر اساس این گزارش سید مرتضی روحانی، معاون امور شهری و فضای سبز این منطقه با اشاره به این‌که باید فضای نمایشگاه در شان قرآن کریم بوده و موجبات رضایت و رفاه مطلوب شهروندان را فراهم کند، افزود: به منظور زیباسازی فضای نمایشگاه پرچم های الوان و جمهوری اسلامی به تعداد 80عدد تعویض شده است ضمن این‌که جداول و مبلمان های شهری این محدوده نیز رنگ آمیزی شده است.

روحانی تصریح کرد: از سوی دیگر به منظور اطلاع رسانی به شهروندان بنرهای اطلاع رسانی نیز نصب شده و گلدان های طبقاتی گل نیز در سطح محدوده نصب شده است.

وی همچنین از نصب 54 چشمه سرویس‌های بهداشتی به منظور رفاه حال شهروندان خبر داد و افزود: از سوی دیگر مخازن زباله و مخازن ویژه جمع آوری پسماندهای خشک، تانکرهای آب حضور دارند.

معاون شهردار منطقه 3 در ادامه پاکسازی و شستشوی محوطه نمایشگاه را از اقدامات عوامل این منطقه عنوان کرد که از چندین روز پیش در این محل حضور دارند.

لازم به ذکر است بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن، از سوم تیرماه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و تا 23 تیرما پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود./959/د102/ص

 

ارسال نظرات