۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۲۱۱۰۰۱
مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل:

طلاب و روحانیان نقش اساسی در آگاه سازی جامعه به عهده دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران اردبیل، با تاکید بر نقش طلاب و روحانیان در آگاه سازی جامعه، گفت: طلاب و روحانیان نقش مهمی در آگاه سازی و هدایت جامعه در برابر آسیب های اجتماعی دارند چرا که ترویج مسائل و مباحث دینی جامعه را در برابر این آسیب ها بیمه می کند.
حجت الاسلام علي اصغر کاظمي، مدير حوزه علميه خواهران اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام علی اصغر کاظمی، مدیر حوزه های علمیه خواهران اردبیل، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه ثامن الحجج (ع) شهرستان پارس آباد، خاطرنشان کرد: طلاب باید لحظه به لحظه زمان خود را غنیمت بدانند و در جهت تعلیم مباحث دینی و علمی کوشا باشند.

 

وی افزود: ایام تابستان فرصتی مناسب برای مطالعه مسایل و مباحث دینی و افزایش آموخته های علمی است که طلاب باید مطالعه در این ایام را فراموش نکنند.

 

حجت الاسلام کاظمی، با اشاره به تقارن قسمتی از تابستان با ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: همزمانی اوایل تابستان با ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای ترویج مباحث دینی و قرآنی است که طلاب باید این فرصت ارزشمند را از دست ندهند.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران اردبیل، به ضرورت گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تاکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است که اجرای این مساله شرعی و دینی در جامعه بر همگان ضروری است.

 

وی به نقش طلاب در ترویج و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: طلاب و روحانیان هم خود باید آمر به معروف و ناهی از منکر بوده و هم این مساله دینی را در جامعه گسترش دهند تا شاهد ناهنجاری های اجتماعی نباشیم.

 

این مسوؤل، به نقش طلاب و روحانیان در آگاه سازی جامعه و به خصوص جوانان و نوجوانان، اشاره کرد و اظهارداشت: طلاب و روحانیان نقش مهمی در آگاه سازی و هدایت جامعه در برابر آسیب های اجتماعی دارند چرا که ترویج مسائل و مباحث دینی جامعه را در برابر این آسیب ها بیمه می کند.

 

گفتنی است؛ در این مراسم، از زحمات فریبا عالم قدردانی و زینب دیندار به عنوان مدیر  جدید مدرسه علمیه ثامن الحجج(ع)خواهران شهرستان پارس آباد معرفی شد./937/پ202/ب

ارسال نظرات