۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۱۱۱۹۴
یکی از علمای سنی لبنان:

ماه رمضان خاستگاه وحدت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان، ماه مبارک رمضان را خاستگاه وحدت اسلامی و مبارزه با اندیشه‌های غیر معتدل و تکفیری برشمرد.
ماهر عبدالرزاق، از علماي اهل سنت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان امروز در پیامی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را سرآغاز وحدت و یکپارچگی مسلمانان در سراسر دنیا و پایان دادن به فتنه‌ها عنوان کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید با فرارسیدن این ماه تلاش مضاعفی را برای مقابله با دشمنان جهان اسلام داشته باشند، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای یکسو کردن گفتمان دینی در راستای مصالح جهان اسلام و مبارزه با گروه‌های تکفیری و تروریستی است.

 

این عالم اهل سنت، ماه رمضان را خاستگاه وحدت مسلمانان برشمرد و عنوان کرد: همگان در برهه کنونی باید به تنویر افکار عمومی پرداخته و مردم را از خطر اندیشه‌های تکفیری و غیر معتدل آگاه کنند تا بدین وسیله به مقابله با تروریسم و خشونت بپردازند.

 

وی با اشاره به تلاش‌های تروریست‌ها برای ایجاد ناامنی در خاک لبنان، گفت:  کشف محموله‌های سلاح در مناطق مختلف این کشور اتفاق بسیار خطرناکی است و نیروهای امنیتی باید با افزایش تلاش‌های خود، اجازه ندهند تروریست‌ها ضمن ایجاد ناامنی به کشتار مردم بی‌گناه اقدام کنند./983/ب903/د

ارسال نظرات