۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۲۱۱۳۲۵
رییس مجمع علمای صور لبنان:

هدف دشمن از بین بردن اراده و مقاومت اسلامی است

خبر گزاری رسا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان تاکید کرد که دشمن از هر وسیله‌ای برای از بین بردن روحیه مقاومت و اراده ایستادگی در کشورهای اسلامی تلاش می‌کند.
شيخ علي ياسين رييس جمعيت علماي صور لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین، رییس مجمع علمای صور در پیامی به مناسبت ماه مبارک رمضان، ملت لبنان و مسؤولان این کشور را به تحمل مسؤولیت‌های خود دعوت کرد و گفت: در پرتو شرایط امنیتی و اقتصادی نامناسب لبنان همگان باید در راستای رفع مشکلات و بحران‌های موجود تلاش کنند.
 

وی با تاکید بر لزوم مقابله مردم لبنان با توطئه‌های آمریکایی ـ صهیونیستی و جنایت‌های گروه‌‎های تکفیری، خاطرنشان کرد: همه باید با تلاش و با آگاهی و هوشیاری نسبت به نقشه‌های شوم دشمنان، به وسیله اتحاد و یکپارچگی خود در مقابل فتنه‌ها باسیتند.
 
علی یاسین افزود: امروزه بیش از هرچیزی ضرورت وجود حس اراده و عزم در مقابله با سختی‌ها و فتنه‌ها احساس می‌شود و ملت‌های مسلمان باید به واسطه روحیه مقاومت به کار خود ادامه دهند.
 
 این عالم لبنانی، به تلاش‌های روز افزون دشمنان جهان اسلام و گروه‌های تکفیری برای از بین بردن اراده و مقاومت مردم اشاره کرد و گفت: دشمن از هر وسیله ای برای پایان دادن به استراتژی مقاومت و ایستادگی در کشورهای اسلامی استفاده می‌کند./983/ب903/د

ارسال نظرات