۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۱۱۷۲۲
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه اردبیل:

تفسیر قرآن کریم و شرح دعای ابوحمزه ثمالی در امامزاده های اردبیل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ماه مبارک رمضان را فرصتی ارزشمند برای بهره مندی از مجالس و محافل قرآنی و مذهبی دانست و گفت: تفسیر قرآن کریم و شرح دعای ابوحمزه ثمالی در امامزاده های اردبیل برگزار می شود
سازمان اوقاف و امور خيريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام جواد میرزایی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در جمع خبرنگاران، گفت: ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت برای پاک و مبرا شدن از گناهان است و در این ماه انسان های مومن و مسلمان باید به اعمال و رفتارخداپسندانه و خودسازی و تزکیه نفس بپردازند.

 

وی افزود: باید از روزها و شب‌های این ماه پرفضیلت نهایت استفاده را کرد چرا که برنامه ها، مجالس قرآنی و منابر سخنرانی متعددی در مساجد و اماکن متبرکه در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام میرزایی، با اشاره به برنامه های ماه مبارک رمضان در اماکن متبرکه، تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن کریم با حضور اساتید برجسته کشوری و بین المللی با همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل و با مشارکت شورای عالی قرآن استان برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف اردبیل، با اشاره به برگزاری جلسه جزء خوانی در ایام ماه مبارکه رمضان، افزود: جلسه جزء خوانی قرآن کریم همه روزه علاوه بر مساجد و اماکن متبرکه به صورت گسترده با حضور علاقه مندان در مصلی اردبیل برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: از ابتدای ماه پر فیض رمضان، برنامه های تفسیر قرآن کریم و دعای ابوحمزه ثمالی با حضورعلاقه مندان به تفسیر با سخنرانی حجت الاسلام تحریری، در امامزاده صالح (ع) اردبیل برگزار می شود.

 

این مسؤول، با اشاره به سایر برنامه های قرآنی در امامزاده ها و اماکن متبرکه استان، افزود: جلسه سخنرانی و تفسیر قرآن هر روز بلافاصله بعد از اقامه نمازظهر وعصر در امامزاده های استان و مراسم قرائت و تفسیر دعای نورانی ابوحمزه ثمالی رأس ساعت 2 بامداد با حضور علاقه مندان و طلاب حوزه های علمیه اردبیل در امامزاده صالح اردبیل برگزار می شود./937/پ203/ب

ارسال نظرات