۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۷
کد خبر: ۲۱۱۸۳۰
جنبش امل لبنان:

حکومت نتانیاهو بالاترین سطح تروریسم را به نمایش گذاشته است

خبرگزاری رسا ـ جنبش امل با محکومیت کشتار نوجوان فلسطینی از سوی شهرک نشینان صهیونیست، عنوان کرد: حکومت نتانیاهو بالاترین سطح تروریسم را به نمایش گذاشته است.
جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش امل لبنان امروز در بیانیه‌ای در اعتراض به تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین، مثله کردن و آتش زدن نوجوان فلسطینی از سوی شهرک نشینان صهیونیست را به شدت محکوم ساخت و خاطرنشان کرد:  هدف از حمله زمینی رژیم صهیونیستی به کرانه باختری رود اردن و حمله هوایی به غزه که ده‌ها شهید و زخمی را بر جای گذاشت، به زانو درآوردن ملت فلسطین است.

 

این جنبش با اشاره به تبدیل غزه به زندانی بزرگ از سوی رژیم صهیونیستی و بازداشت و تخریب خانه‌های شهروندان فلسطینی، اظهار داشت: حکومت نتانیاهو به واسه جنایت‌های خود علیه مردم فلسطین، بالاترین سطح تروریسم را به نمایش گذاشه است.

 

جنبش امل شرایط کنونی فلسطین را نتیجه بی توجهی برخی کشورهای عربی دانست و تاکید کرد: اسراییل در پرتو شرایط کنونی بارها به مقدسات اسلامی از قبیل مسجد الاقصی یورش برده و به افزایش واحد‌های شهرک نشینان صهیونیست می‌پردازد.

 

در این بیانه، جنبش امل با اعلام حمایت از فلسطین، سازمان‌های بین المللی را برای تلاش به منظور متوقف کردن جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و تحمل مسؤولیت‌های خود در قبال مردم فلسطین دعوت کرد./983/ب903/د

ارسال نظرات