۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۲۱۱۸۸۵

جهاد اسلامی درباره حمله احتمالی چند ساعت آینده رژیم صهیونیستی هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ مسوول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از هشدار درباره حمله احتمالی چند ساعت آینده رژیم صهیونیستی، بر آمادگی مقاومت تاکید کرد.
غزه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «داوود شهاب» مسؤول دفتر رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یک گفت وگوی مطبوعاتی نسبت به بیداری و آمادگی برای حمله احتمالی رژیم صهیونیستی در خلال چند ساعت آینده هشدار داد.

 

وی در ادامه بر آمادگی کامل مقاومت تاکید کرد و افزود که پرتاب چندین موشک از سوی مقاومت به سمت سرزمین‌های اشغالی اقدامی کاملا طبیعی و مشروع در پاسخ به ظلم رژیم صهیونیستی است.

 

هنچنین جنبش جهاد اسلامی از تمامی مردم فلسطین دعوت کرد در تظاهراتی تحت عنوان «لبیک یا قدس و لبیک یا کرانه باختری» که قرار است امروز پس از نماز جمعه در مقابل مسجد «عزالدین القسام» در «بیت‌لاهیا» برگزار شود شرکت کنند. در بیانیه این جنبش که برای رسانه‌های فلسطینی فرستاده شده اعلام شده است پیام این تظاهرات تاکید بر وحدت فلسطین، وحدت مقاومت و وحدت سرنوشت ملت فلسطین است.

 

در همین راستا و در پی تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گردان‌های القسام،‌ شاخه نظامی جنبش حماس از آغاز آماده‌سازی بانک اهداف خود و مقابله با هرگونه تجاوز صهیونیستی به نوار غزه خبرداد./982/ب101/د

ارسال نظرات