۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۲۱۱۸۸۸
عضو ارشد حماس:

قتل نوجوان فلسطینی نشانگر خوی وحشی صهیونیست‎ها است

خبرگزاری رسا ـ عضو حماس تاکید کرد که اقدام صهیونیست‎ها به ربودن نوجوان فلسطینی و به شهادت رساندن و سوزاندن جسد وی حاکی از خوی وحشی‎گری و نژاد پرستی این رژیم است.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی حماس امروز جمعه در اظهاراتی در صفحه شخصی خود در سایت فیسبوک تصریح کرد که دل بستن به قدرت و ضعف مقاومت برای شکست ملت فلسطین هرگز راه به جایی نخواهد برد.

 

ابومرزوق افزود: ابو خضیر روز چهارشنبه گذشته ربوده شد و چند ساعت بعد جسد سوخته وی در خرابه های دیر یاسین پیدا شد. این حادثه ملت فلسطین را به یاد کشتارهای سال 1948 به ویژه کشتار دیر یاسین انداخت، در آن زمان نیز صهیونیست های جنایتکار مردها را کشته، کودکان را سر بریده و شکم زنان را پاره کردند. ما هرگز این جنایت ها از سوی صهیونیست هایی که بویی از انسانیت نبرده اند را فراموش نخواهیم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: صهیونیست ها تا خواستند فلسطینیان را به قتل رساندند، خانه ها را به آتش کشیدند، ملت ما را از شهر و دیار خود آواره کردند و اکنون نیز به هر شیوه ای تلاش می کنند تا مردان ما را تحقیر کرده و به زنان ما اهانت کنند اما ما هرگز فراموش نمی کنیم که سرزمین ما غصب شده و ملتمان آواره شده، به همین خاطر به گزینه مقاومت روی آورده و به مقابله با این رژیم غاصب برخواسته ایم و مخالف هرگونه مذاکره و یا همکاری با این رژیم هستیم.

 

ابومرزوق اظهار داشت که قدرت ملت فلسطین برگرفته از ایمان راسخ آن به خداوند و عدالت قضیه فلسطین و عزم و اراده پولادین مقاومت است و ما امروز بیش از گذشته به آینده امیدوار هستیم. درست است که صهیونیست ها از غرب و آمریکا کمک می گیرند اما توکل ما به خداوند زمین و آسمان هاست و هرچقدر تجهیزات و امکانات ما از این رژیم کمتر باشد اما به یاری خداوند پیروزی با ماست و ملت فلسطین این مرحله را نیز با پیروزی و سربلندی پشت سر خواهد گذاشت زیرا در گذشته نیز با مشکلات و مراحلی به مراتب سخت تر رو به رو بوده و سربلند از آن بیرون آمده است./982/ب101/د

ارسال نظرات