۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۳
کد خبر: ۲۱۱۹۰۲
رییس شورای اجرایی حزب الله:

تروریست‌ها از سوی دستگاه‎های جاسوسی غرب مدیریت می‎شوند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با هشدار نسبت به افزایش اقدامات تروریست‌ها در لبنان، تصریح کرد: برخی دستگاه‌های جاسوسی، پشت پرده گروه‌های تروریستی را مدیریت می‌کنند.
سيد هاشم صفي الدين، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم افتتاح مسجد خدیجه کبری(س) در منطقه المصیطبه بیروت، هرگونه اقدام از سوی گروه‌های تروریستی را سبب خرابی و نابودی کشورها عنوان کرد و گفت: تروریست‌ها وارد هیچ جایی نشدند مگر آنکه نابودی و خرابی را در آنجا به جا گذاشتند.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی هیچ سنخیتی با اقدامات گروه‌های تکفیری ندارد، عنوان کرد: برخی دستگاه‌های اطلاعاتی، پشت پرده این گروه‌ها را که به ظاهر پرچم اسلام را بر دوش دارند، مدیریت می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: تنها هدف از بها دادن به این گروه‌های تروریستی و تکفیری، تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی است به منظور پایان دادن به تاثیر این کشورها در منطقه صورت می گیرد.

 

صفی الدین با هشدار نسبت به تلاش تروریست‌ها برای افزایش تحرکات و اقدامات خود در خاک لبنان، هوشیاری مردم لبنان را سدی محکم در برابر آنان برشمرد و گفت: همگان باید با تمحل مسؤولیت‌های خود در قبال کشور و ملت لبنان به دور از مصلحت‌های جزیی به مقابله با اقدامات جنون آمیز گروه‌های تکفیری و تروریستی بپردازند./983/ب903/د

ارسال نظرات