۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۲۱۱۹۸۹

عضو ارشد حزب الله نسبت به سهل‎انگاری در قبال داعش هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، تهدیدهای گروه‌های تروریستی را خطری جدی برای لبنان برشمرد و تاکید کرد: نباید با تهدیدهای داعش و جبهه النصره سهل انگاری کرد.
شيخ نبيل قاووق رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شواری اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که از سوی این حزب به مناسبت شهادت یکی از نیروهای مقاومت برگزار شد، با اشاره به اقدامات گروه‌های تروریستی و تلاش‌ این گروه‌ها برای افزایش تحرکات تروریستی، گفت: در حالی که داعش، امیر خود در لبنان را برگزیده است هیچ کس حق ندیده گرفتن تروریست‌ها و گروه‌های تکفیری را ندارد.

 

وی با تاکید بر وجود زندانیان فراوان وابسته به جبهه النصره و داعش در زندان‌های لبنان، عنوان کرد: تهدیدهای داعش و جبهه النصره برای لبنان امری است که نمی‌توان با آن سهل انگاری کرد یا خطر تروریست‌ها را دست کم شمرد.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان مقابله با ترویست‌ها را مسؤولیت دینی و ملی همگان برشمرد و تصریح کرد: باید به نیروهای امنیتی برای ریشه کن کردن تروریسم در لبنان یاری رساند و کاری کرد که این تهدید برای همیشه از لبنان کنار رود.

 

قاووق، بر لزوم مصون داشتن لبنان و مرزهای آن از ورود تروریست‌ها و ماشین‌های بمب گذاری شده از سوریه تاکید کرد و گفت: باید با کنار گذاشتن گفتمان تحریک مذهبی و طایفه‌ای و ندیده گرفتن جنایت‌های تروریست‌ها در پرتو تعامل و همکاری سیاسی، آینده خوبی را برای لبنان تضمین کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: جریان 14 مارس درحالی که از وضعیت کنونی بیشترین استفاده را می‌برد، حزب الله را به ناکام گذاشتن روند سیاسی لبنان متهم می‌کند در حالی که این حزب همیشه سعی در تعامل و همکاری داشته است./983/ب902/د

ارسال نظرات