۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۱۲۰۶۱

برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در لندن

خبرگزاری رسا ـ بیش از هزار نفر از معترضان انگلیسی با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، خشم خود را به حملات تل‌آویو علیه مردم فلسطین ابراز کردند.
انگليس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بیش از هزار نفر از معترضان انگلیسی با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، خشم خود را نسبت به تجاوزات و حملات مداوم تل‌آویو علیه مردم فلسطین ابراز کردند.

 

«ادم لی»، فعال سیاسی شرکت‌کننده در این تظاهرات گفت: من به اینجا آمده‌ام تا با مردم فلسطین اعلام همبستگی و از آزادی و عدالت برای آنان حمایت کنم و نیز اعتراض خود را نسبت به تنبیه جمعی مردم فلسطین از سوی رژیم اسرائیل که مرتباً در پی هر حادثه‌ای رخ می‌دهد، اعلام کنم.

 

وی افزود: هر اتفاقی که در این منطقه می‌افتد مردم فلسطین مقصر شناخته می‌شوند و تاوان می‌دهند.

 

افزایش وحشیگری‌ها علیه فلسطینیان

 

بحران در منطقه از زمانی آغاز شد که رژیم صهیونیستی اعلام کرد اجساد سه نوجوان شهرک‌نشین پیدا شده و کشته شدن آن‌ها را به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس مرتبط دانست. پس از آن حملات گسترده اسرائیل علیه غزه و مردم مظلوم این منطقه آغاز شد.

 

شهرک‌نشینان صهیونیستی نیز اقدام به ربودن یک نوجوان فلسطینی به نام «محمد ابو خضیر» کردند و او را به طرز وحشیانه‌ای به قتل رساندند. گزارش‌ها حاکی از آن است که شهرک‌نشینان این نوجوان را زنده زنده به آتش کشیده و ضربه مهلکی نیز به سرش وارد کرده‌اند.

 

فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد یک نوجوان دیگر نیز از سوی نیروهای نقاب‌دار اسرائیلی به صورت وحشیانه‌ای هدف ضرب و شتم قرار گرفته اما جان سالم به در برده است.

 

طارق ابو خضیر، نوجوان 15 ساله فلسطینی ـ آمریکایی، مقیم ایالت فلوریدای آمریکا که برای دیدار اقوام به فلسطین آمده بود نیز پس از ضرب و شتم شدید دستگیر شد و بدون مداوا در بازداشت به سر می‌‌برد. وی پسر عموی محمد ابو خضیر است.

 

اعتراض نسبت به پوشش متعصبانه وقایع از سوی رسانه‌ها تظاهرات‌کنندگان انگلیسی همچنین رسانه‌ها را به خاطر عملکرد جانب‌دارانه محکوم و از آنان خواستند که به پوشش یک‌جانبه اخبار سرزمین‌های اشغالی فلسطین پایان دهند.

 

ادم لی در این باره گفت: در مورد کشته‌ شدن نوجوانان اسرائیلی برنامه‌های فراوانی پخش شد، در حالی که از زمان انتفاضه دوم صدها کودک فلسطینی کشته‌ شده‌اند اما خبری در مورد آن‌ها تهیه نشده است./982/ب102/د

ارسال نظرات