۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۲۱۲۳۱۴
نماینده پارلمان لبنان:

تهدید تخریب حرم اهل بیت را نباید دست کم گرفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان حضور نظامی حزب الله در سوریه اقدام بسیار صحیح توصیف کرد و گفت: نباید تهدید داعش مبنی بر تخریب حرم‌های اهل بیت (ع) در نجف و کربلا را دست کم گرفت.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید نواف موسوی، نماینده پارلمان لبنان امروز در مراسمی که از سوی حزب الله لبنان در منطقه باتولیه برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز همه ورود نظامی حزب الله لبنان به سوریه را تصمیم درستی می‌دانند، گفت: باوجود همه تلاش‌ها برای اشتباه جلو دادن حضور نظامی نیروهای مقاومت در سوریه، همه در خفا به درستی این امر اذعان می‌کنند چرا که در صورت عدم وجود حزب الله در سوریه امروز لبنان به عراقی دیگر تبدیل می‌شد.

 

وی، جنایت‌های داعش در موصول و الانبار را گواه روشنی بر باطل بودن این گروه تکفیری برشمرد و تصریح کرد: داعش در حال حاضر به خطری جدی برای عتبات عالیات در سامرا تبدیل شده است و به هیچ وجه نمی‌توان تهدید آنان برای تخیریب بارگاه اهل بیت (ع) در نجف و کربلا را دست کم گرفت.

 

الموسوی با یادآوری سخنان سید حسن نصرالله مبنی براینکه دیگر زمان تعرض به مقدسات شیعیان پایان یافته است، افزود: ما شهدای بسیاری را در راه کشور خود و برای حراست از دین و مذهب خود تقدیم کردیم تا امت و مقدسات اسلامی از گزند تروریسم در امان باشند.

 

این نماینده پارلمان لبنان تصریح کرد: برخی باید به حمایت‌های خود از گروه‌های تکفیری و تروریستی که سرپوشی بر جنایت‌های آنان است پایان داده و اجازه ندهند مردم بی‌گناه بیشتری به کام مرگ کشیده شوند.

 

وی با اشاره به نبرد داعش با جبهه النصره و سایر گروه‌های تروریستی در سوریه تصریح کرد: لیبرال‌های مخالف ما در لبنان توجه داشته باشند داعش که به خاطر اندک اختلافی هم‌فکران خود را به قتل می‌رساند به هیچ وجه ممکن نیست با آنان کنار بیاید.

 

الموسوی در پایان خواستار کنار گذاشتن کینه‌جویی و اختلاف از سوی جریان‌های سیاسی این کشور و انتخاب هرچه زودتر دولتی کارآمد از سوی نماینده‌های لبنان شد./983/ب902/د

ارسال نظرات