۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۱۲۳۶۷
رهبر شیعیان غنا:

تروریسم یک بیماری خطرناک است

خبرگزاری رسا ـ رهبر شیعیان غنا طی سخنانی به مناسبت ماه مبارک رمضان، از همه شهروندان خواست تا به عقاید و مقدسات دینی هم احترام بگذارند.
غنا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «سید اناس ساندو»، رهبر شیعیان غنا و رییس گروه ملی برادری شیعه، در سخنانی به مناسبت ماه مبارک رمضان ضمن دعوت از همه شهروندان مسلمان اعم از اهل سنت و شیعه به حفظ وحدت و برادری دینی، نسبت به خطرات تفرقه و اختلافات قومی و مذهبی هشدار داد.

 

وی تاکید کرد: تروریسم یک بیماری خطرناک است که برخی جوامع انسانی به آن آلوده شده‌اند؛ این بیماری خطرناک حد و مرزی نمی‌شناسد و هیچ فرد یا گروهی از خطرات آن در امان نیست.

 

رهبر شیعیان غنا در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: برای مواجهه با خشونت و تروریسم، فقط باید به سلاح ایمان و توسل به کلام‌الله مجید و سنت نبوی(ص) پناه برد چراکه فعالیت‌های تروریستی مرزها را درمی‌نوردند و اگر جهانیان هوشیار نباشند، درهرجایی که باشند با این خطر مواجه خواهند شد.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مقامات غنا برای حفظ امنیت مرزها، تدابیر امنیتی ویژه‌ای اتخاذ کنند و اجازه ندهند که گروه‌های تروریستی پای خود را به خاک این کشور باز کنند./982/ب101/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات