۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۱۲۳۸۴
معاون سیاسی الوفاق بحرین:

آل‎خلیفه حقی برای ملت بحرین قائل نیست

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با اشاره به عملکرد نظام آل‎خلیفه بیان داشت که نظام حاکم این کشور حاضر به اعتراف به حقوق ملت بحرین نیست.
خليل المرزوق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل المرزوق معاون سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین شب گذشته در شهر الدیر با اشاره به وضعیت سیاسی این کشور گفت: واقعیت سیاسی این کشور دلیل واضح و آشکاری بر نقض حقوق و مساوات بین ملت است.


وی افزود: اگر نظام حاکم بحرین مدعی دموکراسی در بحرین است، باید به به حقوق سیاسی، اجتماعی، دینی، ملی و اقتصادی ملت احترام بگذارد و ضمن فراهم ساختن هر نوع آزادی از حقوق ملت حمایت کند.


معاون سیاسی بحرین با بیان سوالی به انتقاد از عملکرد نظام آل‎خلیفه پرداخت و بیان داشت: آیا ملت بحرین در کشورشان سهیم است؟ چگونه باید شراکت و سهم ملت در کشورشان را ثابت کرد؟ آیا بحرین متعلق به یک طایفه خاصی است و یا همه در آن شریک هستند؟


وی ادامه داد: از بین بردن تبعیض و تقسیم منافع ملی به طوری مساوی، بخشی از شروط شراکت و سهم ملت در کشورشان است.


المروزق ملت بحرین را محروم از حقوق اولیه خود خواند و اظهار داشت: مردم بحرین در کشورشان سهیم و شریک نیستند و نظام آل‎خلیفه نیز حاضر به اقرار به حقوق ملت نبوده و نخواهد بود.


وی شراکت و سهم داشتن در بحرین را از حقوق انسانی، علمی و دینی ملت بحرین دانست و گفت: انقلابیان همچنان از خون شهدا، زندانیان و شکنجه‎ شدگان تا تحقق کامل آزادی و رسیدن به شراکت در همه کشور بحرین به انقلاب خود ادامه می‎دهیم و در پای آرمان‎های خود ایستاده‎اند./994/ب902/د

ارسال نظرات