۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۱۲۴۸۷
سناتور سابق آمریکایی خواستار شد؛

انتقال منافقین به آمریکا برای محافظت از آنان

خبرگزاری رسا ـ سناتور سابق آمریکایی خواستار انتقال اعضای گروهک تروریستی منافقین به خاک آمریکا شد تا به گفته او آمریکایی‌ها بتوانند از آنها محافظت کنند.
منافقين و آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «ژوزف لیبرمن» سه‌شنبه خواستار انتقال اعضای گروهک تروریستی منافقین به آمریکا به منظور محافظت از آنها در قبال آنچه احتمال کشتار به دست نیروهای دولتی عراق خواند، شد.

 

ژنرال «هاگ شلتون» رییس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا در این باره به فاکس‌نیوز گفته، حدود سه هزار نفر از اعضا گروهک تروریستی منافقین در اردوگاه «لیبرتی»، پایگاه سابق آمریکا در بغداد مستقر هستند.

 

لیبرمن اظهار داشت: با سپردان آنها به نیروهای عراقی، تعهد خود به این افراد مبنی بر محافظت از آنها را زیر پا گذاشته‌ایم و نگرانم که با این کار یک بحران انسانی واقعی به وجود آوریم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد که اعضا گروهک تروریستی منافقین به خاطر هرج و مرج به وجود آمده در عراق، در خطر هستند. او همچنین ادعا کرد که دولت ایران در پشت حمله به اردگاه لیبرتی قرار داشت که منجر به کشته شدن 116 نفر شد.

 

لیبرمن در ادامه ادعاهای خود افزود: این افراد در اردوگاه لیبرتی مبارزانی آزاد هستند که برای ایرانی غیر‌هسته‌ای، دموکرات و سکولار می‌جنگند و این چیزی است که ما نیز به آن اعتقاد داریم. به خاطر قولی که به آنها داده‌ایم به آنها مدیون هستیم.

 

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که این گروه تروریستی در کنار جنایتکاران داعش در حال قتل عام مردم عراق هستند. داعش با کمک بعثی‌ها، منافقین و برخی حمایت‌های پیدا و پنهان غرب در تلاش است، شکست خود در سوریه را در عراق جبران کند./980/ب102/د

ارسال نظرات