۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۱۲۶۵۵
حجت الاسلام والمسلمین قریشی:

مدیریت فرصتی برای خدمتگزاری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مدیریت فرصتی برای خدمتگزاری به مردم است که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.
ديدار حجت الاسلام والمسلمين قريشي با مسؤولان مهاباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در دیدار با امام جمعه، فرماندار و دیگر مسؤولان شهر مهاباد از تلاش‌های شبانه روزی مسؤولان این شهر در راستای عمران و آبادانی مهاباد و استان قدردانی کرد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: مدیریت فرصتی اندک برای خدمتگزاری است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

 

ماموستا ملاقادر سهرابی، امام جمعه مهاباد نیزدر این دیدار با اشاره به درگیری ‌های موجود در کشورهای همسایه گفت: باید خداوند را به لحاظ وجود امنیت در نظام جمهوری اسلامی شاکر بود و همه تلاش خود را برای حفظ و آبادانی این نظام انجام داد.

 

جعفر کتانی، فرماندار مهاباد نیز در این دیدار از وجود ظرفیت های مناسب شهر مهاباد برای توسعه بازارهای تجاری و سرمایه گذاری در بخش خصوصی خبر داد و گفت: نگاه مسؤولان این شهر در امر توسعه، استانی و ملی است.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در تبیین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار مدیران شهر مهاباد است.

 

گفتنی است، دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با مسؤولان شهر مهاباد امروز در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان انجام شد./936/پ203/ب

ارسال نظرات