۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۰
کد خبر: ۲۱۲۷۵۵
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس:

شهدا پرورش یافتگان مکتب علوی و حسینی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شرق مازندران با بیان این که استکبار جهانی هر روز گروه های ترویستی را برای کشتار ملت های بی گناه در جهان پرورش می دهد، گفت: اما شهدای ما پرورش یافتگان مکتب علوی و حسینی هستند.
مقيمي، نماينده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا،  احمد علی مقیمی، نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی پنج شنبه شب در یادواره چهار تن از سرداران شهید شهرستان نکا، به تبیین جایگاه شهید و شهادت پرداخت و گفت: شخصیت و جایگاه شهدا باید در یادواره های شهدا تبیین شود و عمل به وصایای شهدا در دستور کار همه مردم قرار گیرد.

 

وی افزود: نام و یاد و خاطره شهدا نباید تنها به برگزاری یادواره های خلاصه شود بلکه باید در همه ایام مورد یادآوری قرار گیرد.

 

نماینده مردم نکا و بهشهر در مجلس یادآور شد: عزت و سربلندی که نصیب کشور ما می‌شود با مجاهدت شهدا به دست آمده است و به همین دلیل همه ما باید قدردان این بزرگی و عزتمندی بدست امده از خون شهدا باشیم.

 

وی اضافه کرد: شهدا و خانواده هایشان تربیت یافتگان مکتب اولیای الهی، امام علی(ع)، رمضان و قرآن بوده اند در حالی که استکبار و دشمنان اسلام تربیت یافتگان شوم، نحس، پلید زندان و کشتار مردم بی دفاع هستند.

 

مقیمی خطاب به دشمنان اسلام گفت: دشمنان ما که دم از حقوق بشر می زنند حقوق بشرشان در سقوط هواپیمای مسافربری ایران، کشتار دسته جمعی، ترور مردم در کشورهای بی دفاع، ایجاد ناامنی  و آشوب در سوریه و افغانستان و کشورهای منطقه و ناامنی های مختلف و ترور است.

 

وی ادامه داد: دشمن بداند که تربیت شده های آنان القاهده، تکفیری ها و داعشی ها هستند که عقل و منطق خود را بسته اند و تنها خنجر می زنند این در حالی است که شهدای ما تربیت یافتگان مکتب علوی، حسینی و تابع ولایت هستند.

 

مقیمی با اشاره به ماه مبارک رمضان افزود: امام شناسی و ولایت شناسی از مسائل مهمی است که در ماه مبارک رمضان همزمان با روزه داری باید مورد توجه قراتر گیرد و با امام شناسی به خودشناسی و هویت بخشی به خود تلاش کنیم و بدانیم که شهدای ما با ولایتمداری و امام شناسی به این درجه رسیده اند.

 

فرماندار نکا نیز در این مراسم با قدردانی از حضور مردم ولایتمدار، مسؤولان و خانواده های شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا، فرصتی برای تبیین روزهای ایثار و شهادت است که باید همواره در ذهن و جان ما باقی بماند.

 

علی رجبی ادامه داد: براساس برنامه ریزی ستاد بزرگداشت یادواره سرداران شهید نکا، یادواره سرداران شهید با برنامه ریزی در هر ماهی که سرداران به شهادت رسیدند برگزار می شود.

 

وی افزود: شهرستان نکا 341 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که  از این تعداد 11 تن از سرداران شهید بودند.

 

گفتنی است، براساس برنامه ریزی ستاد یادواره سرداران شهید نکا، تاکنون یادواره سردار شهید محمد حسن قاسمی طوسی و سردار شهید عزیزالله لازری برگزار و این یادواره نیز در جهت بزرگداشت 4 سردارشهید ، سردارن شهید محمد رحیم بردبار، احمد شیرخانی، ابوالقاسم اکبری و نادعلی دیندار کلایی برگزار شد./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات