۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۱۲۹۳۰
دبیرکل الوفاق بحرین:

انتخابات پارلمانی با اخراج مالینوسکی به پایان رسیده است

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل جمعیت اسلامگرای الوفاق بحرین تاکید کرد که با اخراج معاون وزیر خارجه آمریکا از بحرین، موضوع انتخابات پارلمانی بحرین را باید تمام شده تلقی کرد.
شيخ علي سلمان، دبيركل انجمن ملي اسلامي «الوفاق» بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین روزگذشته طی سخنانی در جمع اهالی شهرک سلماباد گفت: پیش از این نظام (حاکم بر بحرین) کورسوی امیدی (درباره انتخابات آینده) داشت ولی با اخراج «توماس مالینوسکی» معاون وزیر خارجه آمریکا در امور دموکراسی و حقوق بشر، موضوع انتخابات پارلمانی در همان هفته گذشته به پایان رسید.


وی درباره موضوع برگزاری همه پرسی بر اصلاحات، گفت: موضوع همه پرسی با خطراتی همراه است. آنچه ما می‌خواهیم این است که همه پرسی از ملت بحرین صورت بگیرد نه اتباع خارجی که تابعیت بحرینی به آن‎ها داده شده است.


شیخ سلمان افزود: این وطن مردمی دارد که خودشان درباره امور کشورشان تصمیم می‌گیرند. مردم بحرین درباره امور پاکستان و یا کشورهای دیگر تصمیم گیری نمی‌کنند.


دبیرکل الوفاق بحرین رسیدگی انسانی به پرونده افراد خارجی که تابعبت بحرینی گرفته را خواستار شد و تاکید کرد: بر اساس قوانین این افراد حق رأی دادن ندارند./994/ب102/د

ارسال نظرات