۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۲۱۲۹۳۴

آمادگی ارتش صهیونیستی برای حمله زمینی به غزه

خبرگزاری رسا ـ روزنامه «یدیعوت آحارونوت» از آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای شروع عملیات زمینی علیه نوار غزه خبر داد و نوشت: ارتش منتظر دستور نخست‌وزیر و وزیر جنگ در این زمینه است.
اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «یدیعوت آحارونوت» نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای عملیات زمینی علیه نوار غزه کاملا آماده کرده است و منتظر دستور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونستی و «موشه یعلون» وزیر جنگ این رژیم است.

 

بر اساس اعلام یدیعوت آحارونوت در حال حاضر یک حالت نیمه اجماع در میان اعضای ستاد مشترک ارتش پیرامون آغاز عملیات زمینی نیروی دفاعی ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه وجود دارد.

 

در همین راستا «امیر یشیل» فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که جنگنده‌های ارتش به تنهایی می‌توانند تونلهای مربوط به حماس پایگاه  های پرتاب موشک و اهداف مورد نظر در نوار غزه را نابود کند بدون اینکه به عملیات زمینی ضربه‌ای بزنند و یا اینکه باعث آسیب سربازان این عملیات شوند.

 

ده ها کارمند خبرگزاری‌های بین‌المللی با جنسیت‌های مختلف در روزهای اخیر از طریق گذرگاه «ایزر» از بیم جنگ زمینی چند روز آینده غزه را ترک کرده‌اند.

 

از روز سه‌شنبه که حملات علیه نوار غزه آغاز شد. گزینه شروع عملیات نظامی علیه نوار غزه نیز مطرح شد و میان مقامات رژیم صهیونیستی بر سر انجام آن اختلاف است./982/ب102/د

ارسال نظرات