۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۲۱۲۹۸۳
نماینده مردم آمل در مجلس:

رهنمودهای رهبری مانع از تحقق توطئه های دشمنان شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی حاکمیت نظام اسلامی را بر اساس قرآن و دین دارند، بیان داشت: دشمنان همواره خواستند به نظام اسلامی خدشه وارد کنند که رهنمودها و تدابیر ارزنده رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مانع تحقق اهداف شوم آنان بوده است.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی شنبه شب در نشست هم اندیشی ائمه جمعه و جماعات و روحانیان که در بخش دشت سر آمل برگزار شد با بیان این که نظام ما متعلق به ولایت است، گفت: پیروی از ولایت زمینه ساز دستیابی به اهداف والای انقلاب است که در این راستا باید تلاش شود.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی حاکمیت نظام اسلامی را بر اساس قرآن و دین دارند، بیان داشت: دشمنان همواره خواستند به نظام اسلامی خدشه وارد کنند که رهنمودها و تدابیر ارزنده رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره مانع تحقق اهداف شوم آنان بوده است.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایت مجلس با تاکید بر این که در نظام ما دین با سیاست عجین شده است، تصریح کرد: ذی طلبگی و مردمی بودن طلبه باید همواره حفظ شده و همان روش های قدیمی وجود داشته باشد.

 

یوسفیان ملا با بیان این که ماه های رمضان و محرم ماه هایی است که روح و ذی طلبگی خوب می تواند خود را به نحو ارزنده ای نشان دهد، افزود: روحانیت باید از این فرصت های ارزنده در راستای ترویج تعالیم والای دینی و آگاهی بخشی مردم بهره گیرند.

 

رییس فراکسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس با اشاره به این که طلاب و روحانیت در حفظ و حراست از نظام اسلامی وظیفه خطیر و والایی دارند، گفت: روحانیت همچنان پناهگاه مردم بوده که این ارتباط باید مستحکم تر از همیشه وجود داشته باشد.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با تاکید بر این که همین که روحانیت پناهگاه مردم باشد از الطاف خفیه الهی است، تصریح کرد: اگر خدایی ناکرده در برخورد با مردم سبب قطع امید آنان باشیم لطف خداوند منان را پشت کرده ایم.

 

وی، ادامه داد: در حوزه های علمیه باید علوم جدید و امکانات روز وارد شود، اما اصل باید رابطه گرم و صمیمی با مردم باشد که باید روحانیت از راه های ارزنده در راستای ترویج تعالیم دینی و تعمیق پیوند خود با آحاد مردم بهره گیرند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایت مجلس با تاکید بر این که روحانیت باید در راستای ترویج تعالیم والای دینی با مدیریت والا و همتی ارزنده وارد شود، بیان داشت: روحانیت همواره در خط مقدم دفاع از نظام مقدس اسلامی ایران بوده اند و مردم نیز بدانند که روحانیت پناهگاه آنان هستند.

 

یوسفیان ملا، تصریح کرد: مردم روحانیت را به عنوان بزرگان خود دانسته که باید همیشه جایگاه این قشر بزرگ حفظ شود.

 

وی در پایان با تجلیل از جایگاه و مقام والای علمای شهرستان آمل، بیان داشت: در تاریخ شهر آمل بدون مرجع تقلید نبوده است که وجود علمای بزرگ و گرانقدر از افتخارات ارزنده این شهرستان است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات