۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۱۳۰۳۲

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مقطع سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی تحصیل در مقطع سطح دو (کارشناسی) حوزه‌های علمیه خواهران در پایگاه paziresh.whc.ir اعلام شد.
آزمون حوزه علميه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام محمد احمدی مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند با در اختیار داشتن کد رهگیری و شماره پرونده و مراجعه به پایگاه paziresh.whc.ir، از وضعیت خود مطلع شوند.


وی با اشاره به اینکه پذیرش داوطلبان برای تحصیل در مقطع سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران بدون آزمون ورودی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امتیاز نهایی افراد بر اساس مجموع امتیازات و ضرایب معدل و مصاحبه اخلاقی - رفتاری محاسبه شده است و داوطلبان به ترتیب از بالاترین امتیاز طبق ظرفیت مدارس معرفی شده‌اند.


حجت‌الاسلام احمدی افزود: تمام پذیرفته‌شدگان قطعی موظفند طبق زمانبندی مندرج در دفترچه جهت ثبت نام به مدارس علمیه محل پذیرش خود مراجعه کنند. عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان جهت ثبت نام، در موعد مقرر به منزله انصراف از تحصیل تلقی می‌شود و با رعایت سایر مقررات، افراد واجد شرایط جایگزین خواهند شد.


وی اظهار داشت: داوطلبانی که نسبت به نتیجه خود اعتراض دارند از 21 تا 26 تیرماه به پایگاه مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران مراجعه و نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.


مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران تعداد پذیرفته‌شدگان در حوزه‌های علمیه خواهران کشور را بیش از 12000 نفر ذکر کرد و گفت: این افراد در 350 واحد علمی تربیتی به تحصیل خواهند پرداخت.


وی افزود: تحصیل در مقطع سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران برای دارندگان مدرک دیپلم طی پنج سال و برای دارندگان مدرک سیکل طی هفت سال انجام می‌شود./978/د101/س

ارسال نظرات