۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۲۱۳۰۸۹
آیت الله نجفی:

اقتصاد عراق در دست دشمنان قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف با اشاره به اینکه هیچ صنعتی در عراق وجود ندارد، اقتصاد و آینده این کشور را در دست دشمنان عنوان کرد.
حضرت آيت الله بشير نجفي از مراجع تقليد نجف اشرف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار جمعی از نیروهای مردمی داوطلب جنگ با داعش، لبیک آنان به فرمان مرجعیت تقلید و یاری نیروهای امنیتی را تبریک گفت.

 

وی بر لزوم دفاع از عراق و اخراج تروریست ها تأکید کرد و افزود: مردم عراق باید همانند یک پیکر از سرزمین مقدسات دفاع کنند چرا که دشمن برای توهین به مقدسات به عراق آمده است.

 

حضرت آیت الله نجفی تصریح کرد: تروریست ها درصدد نابودی نقاط قوت مسلمانان هستند و ما باید با صلابت در برابر این جنایتکاران بایستیم.

 

این مرجع تقلید همچنین در دیدار با صنعتگران عراقی از پسرفت صنعت در این کشور به شدت ابراز تأسف کرد و اظهار داشت: ما هیچ صنعتی چه سبک و چه سنگین در عراق نداریم و این سبب حاکمیت دشمنان بر آینده و اقتصاد ما شده است.

 

وی ادامه داد: صنعتگران عراقی باید دست به کار شده و بدانند که ذلت و عزت عراق در دستان آنها قرار دارد بنابراین باید وسایل مورد نیاز کشور را به بهترین شیوه تولید کنند تا با کالاهای خارجی رقابت داشته باشد./980/ب902/د

ارسال نظرات