۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۱۳۳۹۸

افزایش کمک‎های مالی آمریکا به رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ رژیم صهیونیستی به تجاوزات خود علیه نوار غزه شدت بخشید، این اقدام در حالی صورت می‎گیرد که کشورهای غربی به ویژه آمریکا و فرانسه به جانبداری خود از این رژیم و سرپوش گذاشتن بر تجاوزات آن ادامه می‎دهند.
غزه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا از آمادگی خود برای بازگشت فوری به منطقه خبر داد؛ در صورتی که این اقدام به طرف های درگیر در زمینه امضای آتش بس کمک کند. 

 

به موازات این اظهارات، سنای آمریکا با تصویب پیش نویس طرح افزایش حجم کمک های اختصاص داده شده برای سامانه ضد موشکی ارتش عبری موسوم به "گنبد آهنین" موافقت کرد که این اقدام نشانگر حمایت آشکار آمریکا از تجاوزات "اسرائیل" است. 

 

همچنین جنگنده های صهیونیستی در نخستین ساعات بامداد امروز چهارشنبه به غرب شهر رفح حمله و خانه ابوعوده را بمباران کردند.

 

یک پهباد اسرائیلی نیز به سوی یک جوان فلسطینی به هنگام عزیمت به مسجد برای اقامه نماز صبح آتش گشود که در پی این جنایت وی به شهادت رسید.

 

هواپیمای جنگی اسرائیل همچنین منزل جمیله الشنطی از نمایندگان فراکسیون "تغییر و اصلاح" وابسته به جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در مجلس قانونگذاری فلسطین را بمباران کرد.

 

در پی حمله توپخانه ای ارتش عبری به مسجد الصابرین در منطقه زلاطه واقع در شرق رفح تعدادی از فلسطینیان زخمی شدند.

 

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز به حملات هوایی خود شدت بخشیدند و این اقدام با پشتیبانی یگان توپخانه ای و کشتی های جنگی صورت گرفت.

 

منابع فلسطینی همچنین از شهادت محمد تیسیر در جریان بمباران یک زمین کشاورزی و یک باب خانه در خان یونس خبر دادند.

 

در جریان این تجاوزات شماری دیگر از فلسطینیان زخمی شدند./982/ب101/د

ارسال نظرات