۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۲۱۳۵۳۱
معاون سیاسی الوفاق بحرین:

انتخابات را تحریم می‎کنیم

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین انتخابات آینده را غیر قانونی خواند و بیان داشت که خواسته‎های مشروع و قانونی از امتیاز‎ات انقلاب بحرین است.
خليل المرزوق عضو جمعيت الوفاق بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل المرزوق معاون سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در جمع مردم شهر النعیم به بررسی وضعیت سیاسی و راه‎ حل‎های خروج این کشور از بحران اشاره کرد و گفت: اگر حرکت و فعالیت‎های انقلابیان با نظم و قانون همراه باشد به طور یقین مشروعیت و مسالمت آمیز بودن آن بیشتر قابل درک است.


وی افزود: مردم بحرین باید فعالیت‎های انقلابی خود را مطابق قانون انجام دهند تا شخصی و یا جریانی آنان را متهم به غیر مشروع و غیر قانونی بودن نکنند.


معاون سیاسی جمعیت الوفاق اسلامی بحرین به بیان نقاط قوت انقلاب این کشور پرداخت و بیان داشت: مشروع و قانونی بودن خواسته‎های ملت بحرین از امتیازات مهم انقلاب مردم این کشور نسبت به سایر حرکت‎های انقلابی منطقه است.


وی خواستار تحریم انتخابات آینده پارلمان بحرین شد و اظهار داشت: انتخابات آینده برگرفته از خواسته‎ و اراده مردم بحرین نیست بنابراین آن را تحریم می‎کنیم.


المرزوق با تاکید بر ایجاد اصلاحات در نظام حکومتی بحرین خاطرنشان ساخت: شرط ورود معارضان به انتخابات آینده پارلمان بحرین، ایجاد اصلاحات سیاسی در نظام آل‎خلیفه است.


وی ادامه داد: حکومت و پارلمانی که بدون اراده شعب و به همراه نارضایتی مردم تشکیل شده است هیچ گونه مشروعیت نزد ملت ندارد. معارضان خواستار حکومتی منتخب از مردم و برگرفته از اراده آن‎ها هستند.994/ب902/د

ارسال نظرات