۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۱۳۸۷۹
علما و سیاستمداران عراقی:

دوران نابودی رژیم صهیونیستی فرارسیده است

خبرگزاری رسا ـ علما و سیاستمداران عراقی، مشارکت گسترده و باشکوه مسلمانان و آزادگان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس را خواستار شدند.
روز قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، علما، سیاستمداران و فعالان رسانه عراق در آستانه روز جهانی قدس در گفت وگو با شکبه خبری العالم بر اهمیت بزرگداشت این روز و مشارکت گسترده مسلمانان تأکید کردند.

 

شیخ خالد الملا رییس مجمع علمای اهل تسنن در این باره گفت: تأکید امام خمینی(ره) بر مساله قدس و فلسطین با هدف ادای وظیفه امت اسلامی نسبت به این موضوع حیاتی صورت گرفت.

 

وی افزود: امام راحل هم اکنون نیز در میان ما حضور دارد و از مسلمانان شیعه و سنی و همه آزادگان جهان می خواهد بپا خواسته و کلمه قاطع خود که نه شعار بلکه حمل سلاح علیه اشغالگران است را اعلام کنند.

 

حجت الاسلام شیخ یوسف ناصری، مسؤول امور علمای عراق نیز تصریح کرد: موشک های غزه که یافا، حیفا، تل آویو و همه شهرهای فلسطین اشغالی را مورد هدف قرار می دهند، نشان می دهد که روز قدس امسال یک روز جدید به شمار می آید.

 

وی ادامه داد: اعتقاد دارم دوران تغییر فرارسیده است، دورانی که پایان صهیونیسم و نابودی رژیم اشغالگر فلسطین است.

 

علی البیاتی رییس تجمع ترکمان عراق هم خاطر نشان ساخت: نامگذاری آخرین روز از ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی امام خمینی(ره) در راستای یادآوری این مساله بود تا همه جهانیان در برابر این جنایت ها ایستادگی کنند.

 

سعد الرکابی رییس اتحادیه خبرنگاران و روزنامه نگاران عراق نیز تصریح کرد: همگان می دانند آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، فریادی است که از سوی امام خمینی بزرگ و جاوید آغاز شد تا در این روز به یاری ملت مسلمان و بی دفاع فلسطین بپردازیم.

 

وی اظهار داشت: مساله فلسطین یک مساله تاریخی مقدس است که باید با بازگشت مقدسات و سرزمین فلسطین و دستیابی به آزادی همراه شود./980/ب902/د

ارسال نظرات