۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۲۱۴۰۳۶

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین روز پنجشبنه برگزار می شود.
انتصاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین روز پنجشنبه دوم مرداد ماه ساعت 8 صبح با حضور حسین نوش آبادی معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن آمفی تئاتر کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

 

در این مراسم که مسؤولان استانی و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز حضور خواهند داشت، از محمد حسین شفیعی‌ها که حدود 9 سال سکان مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین را در دست داشته، تقدیر و موسی احمدی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین معرفی می‌شود.

 

گفتنی است علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی موسی احمدی را به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین منصوب کرد.

 

در متن این حکم آمده است: نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین منصوب می‌ شوید.

 

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسؤولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور استان قزوین، در راستای رشد فضائل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.

 

موسی احمدی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از کارکنان وزارت علوم است./955/پ203/ب4

ارسال نظرات