۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۱۴۱۲۶

تشریح برنامه های روز جهانی قدس در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ضمن تشریح برنامه های روز قدس، گفت: با توجه به جنایت های رژیم اشغالگر اسرائیل در روزهای اخیر، راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار می شود.
حجت الاسلام نيساري، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آرذبایجان غربی امروز در نشست خبری با اشاره به نام گذاری روز قدس از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نماد ظلم ستیزی ملت های مسلمان و آزاده و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

 

 

وی روز قدس را برجسته ترین یادگار امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: با توجه به جنایت های رژیم اشغالگر در آستانه روز جهانی قدس، امسال این راهپیمایی پرشکوه تر از سال های گذشته در اقصی نقاط جهان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام نیساری گفت: مردم آرذبایجان غربی نیز در شهرها، مناطق و بخش های مختلف با حضور در راهپیمایی روز قدس فریاد مرگ بر اسرائیل و آمریکا و ارتجاع را سر خواهند داد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: امروزه مقابله با استکبار جهانی و مقابله با ظلم مستکبران به یک دغدغه جهانی تبدیل شده است از این رو روز قدس یک روز جهانی و صف بندی حق در مقابل باطل است.

 

وی در ادامه به تشریح برنامه های روز جهانی قدس در استان پرداخت و گفت:  راهپیمایی روز جهانی قدس روز سوم مرداد ساعت 10:30 صبح در مرکز استان، 16 شهرستان، 36 بخش و تعدادی از دهستان ‌های آذربایجان غربی برگزار می شود.

 

وی اعلام کرد: در مرکز استان، راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 10:30 صبح از محل میدان ولایت فقیه به طرف خیابان شهید محمد منتظری و بلوار رسالت انجام شده و در نهایت در مصلای امام خمینی (ره) با اقامه نماز دشمن‌ شکن جمعه به پایان خواهد رسید.

 

حجت الاسلام نیساری گفت: قرائت قرآن، نواختن سرود جمهوری اسلامی، توزیع پوستر، پرچم و پلاکارد و سخنرانی در ابتدای برگزاری راهپیمایی در میدان ولایت فقیه انجام می شود.

 

وی از آمادگی لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس خبر داد و افزود: در مسیر راهپیمایی و مصلای امام خمینی چادرهای استراحت برای اشخاصی که گرمازده شده و یا به فشار خون و قند خون مبتلا باشند برپا می شود تا امدادرسانی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام نیساری همچنین از برپایی ایستگاه جمع ‌آوری کمک  برای مردم مظلوم و مسلمان غزه در میدان ولایت فقیه خبر داد.

 

و ی با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از خطبه های نماز جمعه، گفت: راهپیمایی روز قدس در ارومیه با  اعلام انزجار مردم ولایتمدار از رژیم غاصب و محکوم کردن جنایت های اسرائیل در غزع و همچنین قرائت قطعنامه پایانی پیش از خطبه های نماز جمعه به پایان می رسد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات