۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۱۴۱۳۹
در واکنش به توهین به امام زمان؛

جمعیت الوفاق بحرین خواستار توقیف روزنامه وابسته به آل‎خلیفه شد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با محکوم کردن توهین به امام زمان (عج) بر لزوم برخورد با این روزنامه که به یکی از اعضای خاندان آل‎خلیفه وابسته است، تأکید کرد.
جمعيت الوفاق اسلامي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت الوفاق اسلامی بحرین امروز طی پیامی که در سایت این جمعیت منتشر شد،  توهین یکی از روزنامه‎های این کشور به ساحت مقدس امام زمان (عج) را محکوم کرد.


در این پیام آمده است: توهین یکی از روزنامه‎های این کشور به امام مهدی (عج) با چراغ سبز نظام آل‎خلیفه صورت گرفته است.


این جمعیت افزود: آل‎خلیفه به هیچ یک از مقدسات مذهبی شیعیان احترام نمی‎گذارد و اشرار را نیز برای توهین و جسارت به ارزش‎های اسلامی تشویق می‎کند.


جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با تاکید بر تشکیل دولت جدید اظهار داشت: روزنامه توهین کننده به ساحت مقدس امام عصر (عج) وابسته به شیخ خلیفه بن سلمان آل‎خلیفه است. طبق قانون باید با این روزنامه‎ها برخورد شود.


در این پیام تصریح شده است: نظام آل‎خلیفه مسؤول این گونه اقدامات توهین آمیز علیه شیعیان است. حکومت بحرین با سکوت و اجازه به این روزنامه‎ها بار دیگر نشان داد که صلاحیت قرار گرفتن در صدر نظام را ندارد بنابراین ضرورت تشکیل یک دولت جدید که به همه ادیان الهی، مقدسات و شخصیت‎های دینی احترام می‎گذارد، بیشتر احساس می‎شود.


جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تاکید کرد که توهین به رسول اکرم (ص) و امام منتظر (عج) به منزله توهین به همه مسلمانان است./994/ب903/د

ارسال نظرات