۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۲۱۴۱۸۳

شمارش معکوس رادیو معارف برای نابودی صهیونیسم

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه زنده «شمارش معکوس» همزمان با روز جهانی قدس از رادیو معارف پخش می‌شود.
شماره معکوس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی با اشاره به تدبیر حضرت امام خمینی قدس سره در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز همبستگی با ملت فلسطین و روز جهانی قدس، ویژه برنامه زنده «شمارش معکوس» از صدای فضیلت و فطرت پخش می‌شود.

 

احمد عارفخانی افزود: در این برنامه با حضور کارشناسان حوزه علمیه وصاحب‌نظران حوزه غرب آسیا و بیداری اسلامی همچون آیت الله سید احمد خاتمی و حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب موضوعاتی نظیر تاکید بر شعار «بیداری اسلامی، وحدت و مقاومت تنها راه آزادی»، بررسی نقش رژیم صهیونیستی و غرب در تاسیس گروه‌های تروریستی مانند داعش، مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با طرح‌های استکباری برای انحراف از مسئله اصلی تبیین و بررسی خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار زنان و کودکان بی پناه فلسطینی، در برنامه «شمارش معکوس» به آخرین اخبار و تحولات غزه و فلسطین نیز پرداخته خواهد شد.

 

مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی پخش گزیده سخنان حضرت امام خمینی قدس سره و مقام معظم رهبری، بخش معرفی پرچم داران نهضت حمایت از مقاومت اسلامی مردم فلسطین، گفتگو با سفیر فلسطین به عنوان مهمان ویژه و همچنین گفتگو با شاعران و نویسندگان شعر مقاومت را از جمله بخش‌های این برنامه زنده معرفی کرد.

 

احمد عارفخانی تاکید کرد: در قسمت‌های دیگر برنامه نیز ضمن انعکاس لحظه به لحظه حضور باشکوه ملت بزرگ ایران و دیگر کشورهای جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیانیه‌ها و فراخوان‌های کشورهای مختلف جهان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بازخوانی می‌شود.

 

همچنین سخنرانی روز قدس در جمع راهپیمایان و نمازگزاران نماز جمعه قم نیز در این برنامه یه صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

 

ویژه برنامه زنده «شمارش معکوس» کاری از گروه خبر و برنامه های سیاسی به سردبیر تهیه‌کنندگی امیرعباس خاقانی، نویسندگی سید محمد علی حسینیان و گویندگی مصطفی اسماعیلی و گزارشگری رضا ملایی و احمد رضا صدر جمعه 3 مرداد 93 از ساعت 8:30 صبح از شبکه رادیویی معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته و روزه‌دار خواهد شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «شمارش معکوس» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د101/س

ارسال نظرات