۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۱۴۳۵۸
نماینده مردم نهبندان در مجلس:

سکوت مجامع بین‌المللی در برابر نسل کشی‌های اسرائیل در غزه خیانت به بشریت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که سازمان های بین المللی در جهان ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند ولی در خصوص اقدامات دد منشانه اسرائیل در غزه سکوت کرده اند، گفت: سکوت مجامع بین المللی در مقابل نسل کشی ها رژیم صهیونیستی در غزه بزرگترین خیانت به جامعه بشری است.
غزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، مراد هاشم‌زهی، نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس، ضمن قدر دانی از حضور پر شور مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی روز قدس، گفت: سکوت مجامع بین المللی که ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه بزرگترین خیانت به جامعه بشری به عنوان ولی نعمتان این سازمان ها است.

 

وی افزود: غزه مظلوم و قهرمان در آتش خشم کور آدمکشان غاصب می‌سوزد و صهیونیسم که بنیادش بر اشغال و تجاوز و جنایت است، در ماه مبارک رمضان جنایتی دیگر می‌آفریند و مقاومت دلیرانه و سرسختانه مردم مظلوم فلسطین با دست های خالی در برابر این رژیم شگفت‌انگیز است.

 

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی، گفت: این ملت قامت بلند خود را بر پایه ایمان و شرف استوار داشته و ایستاده است و آتش بیداد هم اگر او را بسوزاند از خاکستر وجودش ققنوس سرفراز و پیروزی سر بر خواهد آورد.

 

 هاشم زهی ادامه داد: ننگ و نفرین بر جنایتکاران و حامیان بشر ستیز آنان و شرمساری نصیب دولت‌های منطقه و نهادهایی که از انجام وظیفه اسلامی و انسانی خود به مردم مظلوم فلسطین و محرومان سر باز می‌زنند و شرم و ننگ ابدی بر خشونت‌طلبان خشک مغز و متعصبی باد که با پوشیدن پوستین وارونه از اسلام، راه ترور، وحشت، تکفیر و برادرکشی را در پیش گرفته و در عراق و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی همان می‌کنند که اسرائیل در غزه و فلسطین انجام می‌دهد و عملا روی دیگر سکه صهیونیسم و استکبار را در برابر جهان اسلام و وحدت مسلمین به نمایش گذاشته اند.

 

وی با بیان این که  امام خمینی همواره بر مظلومیت ملت فلسطین دل می‌سوزاند و نسبت به خطر سهمگین صهیونیسم و اسرائیل برای اسلام و منطقه هشدار می‌داد و این اصل مهم را به همه می‌آموزاند که مقاومت در برابر اشغالگران متجاوز ما را به مقصد نهایی و پیروزی می‌رساند، گفت: حضور باشکوه مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی روز قدس مرهمی بردل های زخمی مادران شهید بود مرهمی که روحی تازه در مقاومت مردم فلسطین دمید.

 

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی حمایت ملت های آزاده جهان را راهکاری کلیدی برای رهایی قدس عنوان کرد، گفت: تا زمانی که کشورهای اسلامی برای نابودی اسرائیل با هم متحد نشوند و بر طبل تفرقه و اختلافات مذهبی و قومی بکوبند هرگز نخواهند توانست  آتش نا امنی اسرائیل و عمال آن را در کشورهای خود خاموش کنند.

 

هاشم زهی یادآور شد: حذف اسرائیل از منطقه موجب برقراری امنیت، آرامش و وحدت در جهان اسلام شده و زمینه پیروزی اسلام را بر سایر ادیان الهی فراهم کرده و موجب گسترش اسلام به عنوان حقیقت واقعی بندگی خداوند در جهان گسترش یافته و نور اسلام تمام دنیا را فراگیرد./968/د101/ب4

ارسال نظرات