۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۱۴۳۷۷
نماینده مجلس شورای اسلامی:

حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس سیلی محکمی به دشمنان اسلام بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس سیلی محکمی بر بد اندیشان، کج اندیشان و دشمنان اسلام به ویژه اسرائیل، آمریکا و انگلیس بوده که هر روز با حیله های ظالمانه و غاضبانه این حیله ها را بر مسلمانان فلسطین تحمیل کرده و لکد کوب کرده اند.
راهپيمايي روز قدس در اروميه

حجت الاسلام روح الله بیگی، نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: ایران اسلامی 35 سال است که برای دفاع از کیان اسلام و قرآن و برای دفاع از مظلومان و مسلمانان جهان به ویژه فلسطین لحظه درنگ نکرده و همیشه در میدان و سردمدار بوده است.

 

وی با بیان این این که مردم ایران اسلامی همیشه حضور حماسی و دشمن شکن داشته اند، ادامه داد: به کمک خداوند متعال حضور امسال نسبت به گذشته خیلی پرشکوه تر و دشمن شکن تر بوده است.

 

حجت الاسلام بیگی ادامه داد: این حضور سیلی محکمی بر بد اندیشان، کج اندیشان و دشمنان اسلام به ویژه اسرائیل، آمریکا و انگلیس بوده که هر روز با حیله های ظالمانه و غاضبانه این حیله ها را بر مسلمانان فلسطین تحمیل کرده و لکد کوب کرده اند.

 

وی اضافه کرد: هر روز کودکانی که هیچ گونه گناه و ظلمی مرتکب نشده اند و زنان، پیرمردان و بیمارانی که در بیمارستان خوابیده اند توسط رژیم غاصب و خون خوار و استکبار صهیونیستی افزایش می یابد ولی این جنایت کارها باید بدانند منطق اسلحه در طول تاریخ پیروز نبوده است، در فلسطین هم نخواهد شد.

 

نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب خاطر نشان کرد: مسلمانان اسلام از پیامبر بزرگوار آموخته اند که به یاری مسلمانان و مظلومان بشتابند چرا که تک به تک حضور مردم به پشتیبانی از مظلومان عالم معنا می دهد و به این صورت صیانت خود را از آن ها به کل بشریت و جهان اعلام می دارد.

 

وی با بیان این که جهان را با بصیرت و هوشیاری مردم می توان به اوج اعتلای دینی خود رساند و با این روش به مظلومان التیامی ابدی داد، گفت: باید مردم در روز قدس علیه قتل، غارت، و اسارت مردم بی گناه به پا خیزند و از آنان دفاع کنند.

 

حجت الاسلام بیگی تصریح کرد: نظام اسلامی برخاسته از بطن و متن مردم است و مردم خودشان این نظام را به وجود آورده اند لذا مردم حافظ اصلی، حقیقی و واقعی نظام اسلامی هستند و با لطف خداوند و عنایت مردم و با هدایت و راهنمایی خداوند نظام جدای از مردم و مردم جدای از نظام نیست.

 

وی ادامه داد: این دو مقوله جدایی ناپذیر است و هر دو متمم و مکمل یکدیگر هستند چرا که مردم از نظام و نظام از مردم است زیرا مردم این نظام مقدس را ساده به دست نیاورده اند بلکه در راه این نظام جان داده و در غارت مانده اند بنابراین توپ و تفنگ و تانک در مردم اثر گذار نبوده و نخواهد شد.

 

نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب افزود: مردم از ابتدا پشت ولایت و رهبر بوده اند و همچنان در دفاع از ولایت، مردم و سرزمین انقلابی قرص و محکم ایستاده اند و  همیشه به صورت صفوف به هم فشرده و گسترده قرص و محکم حضور داشته اند و در حفاظت و پشتیبانی نظام و انقلاب ایستاده اند.

 

وی با اشاره به نقش روحانیت برای دفاع از آرمان های مردم فلسطین و غزه اظهار داشت: روحانیان از ابتدا طلایه دار و پرچم دار جهان اسلام و وارثان پیامبر بزرگ اسلام بوده اند و تلاش کرده اند تا از قرآن و دین پیامبر ختم مرتبت دفاع کنند.

 

حجت الاسلام بیگی اضافه کرد: روحانیان وظیفه اعتقادی خود دیده اند که از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اسلام و قرآن حمایت کنند به طوری که رهبری و هدایت امروز جامعه اسلامی بر عهده روحانیت است و هر جایی که روحانیت حضور دارد یقینا یک جنبش و جهش اسلامی، سیاسی و حماسی نیز نمایان است./1302/ت302/ب4

ارسال نظرات