۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۱۴۴۴۵
یکی از علمای لبنان خواستار شد؛

تشکیل ائتلاف از سوی دولت‎ها و گروه‎های حامی مقاومت

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای لبنان خواستار تشکیل ائتلاف از سوی دولت‎ها و گروه‎های حامی مقاومت برای ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی شد.
حجت الاسلام علي ياسين رييس مجمع علماي صور لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین رییس مجمع علمای شهر صور لبنان، امروز طی بیانیه‎ای از حکومت ها و سازمان های حامی مقاومت خواست ائتلافی با عنوان «القدس أولا» تشکیل دهند.

 

وی افزود: هم قسم شدن نیروهای مقاومت برای آزاد سازی قدس سبب حفظ منطقه از حمله‎های دشمنانی همانند تکفیری‎های می‎شوند که طبق دستورات رژیم اسرائیل و آمریکا به اخراج مسیحیان از عراق و سوریه روی آورده اند که به این وسیله بتواند چهره رژیم صهیونیست را در منطقه التیام بخشد.

 

رییس مجمع علمای شهر صور با تاکید بر حقوق مردم فلسطین بیان داشت: نیروهای مقاومت باید از پیمان و قسمی که با یکیدگر بسته‎اند به خوبی محافظت کنند و تا پیروزی کامل بر رژیم منفور اسرائیل به جنگ ادامه دهند. رژیم صهیونیستی باید در جهان ذلیل و خوار شود.

 

وی افزود: دشمنان درپی منزوی ساختن، محاصره و در دست گرفتن قدرت در کشورهای منطقه هستند ولی نیروی مقاومت با ایمان، اراده و صبر نقشه و نیرنگ‎های آنان را آشکار و به پیروزی خواهند رسید.

 

حجت الاسلام یاسین تاکید کرد: هر انسانی که به دنبال جهاد حقیقی است باید به ندای امام خمینی (ره) برای جهاد و آزادی فلسطین و قدس لبیک گوید. رژیم اسرائیل از انقلاب امام خمینی (ره) می‎ترسد بنابراین هیچ‎گاه توان مقابله با آن را ندارند.

 

وی از مسلمانان جهان خواست که فلسطین را رها نکنند و اظهار داشت: در کشور فلسطین انبیا، مساجد و قبله اول مسلمان وجود دارد که اگر این مقدسات به دست رژیم اسرائیل برسد آن را نابود خواهند ساخت./994/ب904/د

ارسال نظرات