۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۲۱۴۷۶۴
فضل الله:

رژیم صهیونیستی دشمن همه ملت‎های منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت لبنان با محکوم کردن جنایت‎های رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین بیان داشت که رژیم غاصب صهیونیستی دشمن و علت اصلی مشکلات کشورهای منطقه است.
سيد علي فضل الله، امام جمعه بيروت
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در خطبه های نماز عید فطر امسال که در منطقه حاره حریک این کشور بر گزار شد، با تاکید بر وحدت بین مسلمانان گفت: دشمن با یورش به شهر و کشورهای متفاوت انسان‎های بسیاری را آواره و بی خانمان کرده است. این آورگان نباید در شرایط سخت و یا با محرومیت‎های بسیار زندگی کنند.
 
این عالم لبنانی تکفیری‎ها را هم جهت با رژیم اسرائیل خواند و تصریح کرد: جریان‎های تکفیری خواسته و یا ناخواسته در جهت اهداف رژیم منفور صهیونیستی در حال حرکت هستند.
 
وی ادامه داد: اسرائیل از کشتار در کشورهای اسلامی خشنود می‎شود و خواستار ایجاد تفرقه، نفاق، جنگ‎های طایفه‎ای و ضعیف کردن امت اسلامی است.
 
حجت الاسلام فضل الله با محکوم کردن جنایت‎های رژیم غاصب صهیونیستی بیان داشت: رژیم منفور اسرائیل در سایه سکوت مجامع بین المللی، کشورهای غربی و عربی در غزه به جنایت‎های بسیاری همانند کشتار زنان، کودکان، سالخوردگان دست زده و خانه‎ها را بر سر اهالی آن تخریب کرده است.
 
وی سرمنشا مشکلات منطقه را رژیم اشغالگر دانست و تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل دشمن اصلی کشورهای منطقه است. این رژیم منفور مشکلات بسیاری را در منطقه به وجود آورده است.
 
امام جمعه بیروت، جریان‎های تکفیری را بی دین برشمرد و اظهار داشت: تکفیری‎ها به هیچ دین و مذهبی احترام نمی‎گذارند و خطر جدی برای منطقه محسوب می‎شود. امت اسلامی برای نابودی آنان باید متحد شوند.
 
گفتنی است بر اساس نظر دفتر مرجع فقید حضرت آیت الله سید محمد حسین فضل الله، امروز عید سعید فطر است./994/ب902/د
ارسال نظرات