۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۱۴۷۶۸
امام جمعه ایلام:

روحانیان در راستای تقویت اعتقادات و بصیرت بخشی مردم تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: بدون شک اقشار مختلف مردم به جامعه روحانیت اعتماد و اعتقاد دارند و این قشر را امین و پناه خود می دانند.
حجت‌الاسلام والمسلمين لطفي نماينده ولي فقيه در ايلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، امام جمعه ایلام امروز در دیدار با شورای بسیج طلاب استان ایلام، گفت: حوزه علمیه خاستگاه حقیقی انقلاب اسلامی است و بنیان گذار این انقلاب نیز تربیت یافته این مکان مقدس است.


وی ادامه داد: دشمنان تلاش دارند با تبلیغات خود بین مردم و روحانیت فاصله ایجاد کنند و مدام این گونه القاء می کنند که مردم نسبت به روحانیت بی اعتماد شده اند اما پاکی و قداست حوزه های علمیه و بصیرت و آگاهی ملت ایران همیشه نقشه های شوم آن ها را خنثی می کند.


امام جمعه ایلام تصریح کرد: بدون شک اقشار مختلف مردم به جامعه روحانیت اعتماد و اعتقاد دارند و این قشر را امین و پناه خود می دانند.


حجت الاسلام و المسلمین لطفی گفت: روحانیت فرهیخته در طول تاریخ انقلاب و به ویژه پس از پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی همواره پرچمدار ولایت بوده است.


وی تأکید کرد: در همه دوران های انقلاب و آزمون های پیش آمده، مردم به واسطه پیوند عمیق با روحانیت در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب پیروز و سربلند بوده اند.


امام جمعه ایلام اظهار داشت: بصیرت از ضرورت های اصلی جامعه محسوب می شود، از همین رو روحانیان به عنوان پرچمداران علم و بصیرت موظف هستند در راستای تقویت اعتقادات مردم و نیز بصیرت بخشی آحاد مختلف مردم کوشا باشند./967/پ202/ب

ارسال نظرات