۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۲۱۵۰۷۶

سید حسن نصرالله با رییس جریان «المرده» لبنان دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با رییس جریان «المرده» این کشور، آخرین تحولات لبنان، نوار غزه و عراق را مورد بحث و تبادل‌نظر قرار داد.
نصرالله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با سلیمان فرنجیه، رییس جریان «المرده» این کشور، آخرین تحولات لبنان، نوار غزه و عراق را مورد بحث و تبادل‌نظر قرار داد.

 

سیدحسن نصرالله و سلیمان فرنجیه در این دیدار درباره تحولات داخلی لبنان و منطقه به‌ویژه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و خطر گروه تروریستی تکفیری داعش بحث و تبادل‌نظر کردند.

 

دو طرف ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، بر حمایت خود از مقاومت فلسطین تأکید و همبستگی با ملت این کشور را اعلام کردند.

 

دبیرکل حزب‌الله لبنان و رییس جریان المرده همچنین ضمن هشدار درباره خطر عناصر تروریستی داعش و پیامدهای آن بر منطقه از جمله لبنان درباره اوضاع عراق و مهاجرت اجباری مسیحیان ساکن استان نینوا گفت‌وگو کردند.

 

در این دیدار همچنین، تحولات داخلی لبنان مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و بر ضرورت افزایش تلاش‌ها برای حفظ ثبات سیاسی و امنیتی و ادامه تلاش‌ها در مقابله با تروریست‌های تکفیری تأکید شد./982/ب103/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات