۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۱۵۱۹۸
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب:

تحرکات فرقه وهابیت شباهت های بسیاری با صهیونیست ها دارد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: وهابیت بعد از تخریب قبور ائمه معصومین(ع) به سراغ سوره های قرآن خواهد رفت و از آیه های آن می کاهد و آن را تفسیر به رأی می‏کند و باید مسلمانان با هم متحد شوند تا بتوانند این مثلث شوم را از صحنه روزگار محو کنند.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه

حجت‏الاسلام سیدجلال رضوی‏مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سالروز تخریب قبور ائمه بقیع گفت: بقیع ناله‏ای جانفرسا و دلخراش در خود پنهان دارد که هر آزاده مسلمانی این صدا را می‏شنود.

وی با اشاره حرکت نابخرادنه وهابیت در تخریب مساجد، قبور ائمه معصومین(ع) و اماکن مقدسه، ابراز داشت: این اعمال ننگین برای کاستن و از بین بردن فضائل و مناقب اهل بیت(ع) است چرا که گفته می‏شود شرف المکان بالمکین و مضاجع قبور ائمه بقیع مانند زمان حیاتشان بصیرت، راهنمایی و فضیلت را به دنبال دارد و دشمنان اسلام تاب و تحمل این بصیرت افزایی را ندارند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: اگر دیروز علمای فریقین، شیعه و سنی با فتوای مستحکم کافر بودن وهابیت را اعلام می‏کردند امروز شاهد فرزند ناخلف و خبیث آن یعنی داعش نبودیم چرا که النصره، القاعده و داعش مثلث شومی هستند که از وهابیت متولد شده‏اند.

حجت‏الاسلام رضوی‏مهر تصریح کرد: اگر دیروز کشتار مردم در احصا و قطیف و انهدام اماکن مقدسه در مکه و مدینه را محکوم می‏کردند و اجازه نمی‏دادنند افرادی خیره و آدم کش در قسام مکه اجتماع کنند، امروز شاهد آن نبودیم که گروهی بی هویت به نام اسلام از سراسر دنیا که با شیوه‏های مختلف مانند جهاد نکاح، تطمیع اموال و دادن پست‏های درون سازمانی افراد را مسلح کنند و به تخریب قبور اصحاب پیامبر اکرم(ع) و انبیای الهی مشغول باشند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این‏که وهابیت به دنبال از بین بردن قرآن کریم است، ابراز داشت: وهابیت بعد از تخریب قبور ائمه معصومین(ع) به سراغ سوره های قرآن خواهد رفت و از آیه های آن می کاهد و آن را تفسیر به رأی می‏کند و باید مسلمانان با هم متحد شوند تا بتوانند این مثلث شوم را از صحنه روزگار محو کنند.

وی با تأکید بر این مطلب که تحرکات فرقه وهابیت شباهت بسیاری با حرکات رژیم صهیونیستی دارد، اظهار داشت: شباهت این دو گروه در نسل کشی، کودک کشی و از بین بردن منازل و اماکن مقدسه است و همان‏گونه که امروز رژیم صهیونیستی به دنبال از بین بردن مسجد الاقصی است وهابیت نیز به دنبال از بین بردن بارگاه و حرم اهل بیت(ع)، مساجد و اماکن زیارتی است.

حجت‏الاسلام رضوی‏مهر با بیان اینکه وهابیت می‏خواهد هیچ‏گونه اثر و نشانی از اولیا خدا در جامعه نباشد، خاطرنشان کرد: وهابیت مشرکین تاریخ بشریت هستند و گروه داعش کفاری هستند که نقاب اسلام بر چهره زنده‏اند و همچنین بی‏ریشه‏هایی هستند که با داشتن محاسن به دنبال بد نام کردن چهره اسلام خواهان و بشر دوستان در عالم انسانیت هستند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: گرچه ما فریاد مظلومانه کشته شدگان در زیر چکمه‏های وهابیت، داعش و صهیونیست بین‏المللی را در آن سوی جهان و از کنار کاخ سفید می‏شنویم ولی نباید به این بسنده کرد و باید حکام و ملیت‏های مسلمان به صورت یکصدا و یک پارچه با هم متحد شوند تا بتوانند این غده‏های سرطانی را از بین ببرند.

حجت‏الاسلام رضوی‏مهر در پایان عنوان کرد: امید است که جهان اسلام با تشکیل سازمان‏ها و گروه‏های حقیقت‏یاب مسببین و مجریان و کسانی را که به فتوای تخریب قبور ائمه بقیع روی آوردند را به جهان اسلام به عنوان خائنین به دین و قرآن کریم معرفی کنند./922/ت302/ج

 

ارسال نظرات