۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۲۱۵۴۷۸
قاضی القضات سابق فلسطین:

اسرائیل در صدد جبران شکست در غزه با تشدید طرح یهودی‌سازی است

خبرگزاری رسا ـ قاضی القضات سابق فلسطین نسبت به تلاش رژیم اشغالگر برای تشدید طرح یهودی‌سازی در قدس و مسجدالاقصی برای جبران ناکامی‌هایش در نوار غزه هشدار داد.
شيخ تيسير رجب التميمي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ تیسیر رجب التمیمی نسبت به اقدام رژیم صهیونیستی برای تشدید طرح یهودی‌سازی قدس و مسجدالاقصی، تقسیم این مسجد و تبدیل آن به کنیسه‌ای یهودی برای جبران شکست اخیر در نوار غزه هشدار داد.


وی گفت: بستن درهای مسجدالاقصی به روی نمازگزاران که صبح دیروز، 14 مرداد، صورت گرفت و حمله نیروهای امنیتی اسرائیل به معتکفان و نمازگزاران فلسطینی با گاز اشک‌آور و یورش شهرک‌نشینان و گروه‌های یهودی به مسجدالاقصی، دلیل واضحی است که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی درصدد جلب رضایت افراط‌گرایان یهودی است که از شکست ارتش اشغالگر در غزه و عقب‌نشینی از این منطقه خشمگین هستند.


قاضی القضات سابق فلسطین همه فلسطینی‌ها در هر جا و مکانی را به بسیج عمومی برای حمایت از قدس و مسجدالاقصی و روانه‌شدن به این مسجد به‌منظور دفاع از آن به عنوان نخستین قبله مسلمانان و سومین حرمین شریفین فراخواند.


وی به جامعه بین‌الملل و کشورهایی که دشمن صهیونیستی را در قتل زنان و کودکان غزه و تخریب مساجد، درمانگاه‌ها، مدارس و هزاران خانه فلسطینیان کمک کردند، هشدار داد و افزود: ملت‌های اسلامی ابعاد توطئه بین‌المللی علیه ملت فلسطین را درک کرده‌اند.


رییس حزب «آزادی و استقلال(حارس)» فلسطین در پایان تأکید کرد: هرگونه هتک حرمت مسجدالاقصی و توهین به قداست این مسجد مبارک و شهر قدس به جنگی دینی منجر خواهد شد که دامنه آن هرجایی در جهان را در برخواهد گرفت./982/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات