۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۱۵۵۹۵

اعتقاد ۹۷ درصد صهیونیست‎ها به شکست در غزه

خبرگزاری رسا ـ تازه ترین نظر سنجی صورت گرفته در سرزمین‎های اشغالی فلسطین حکایت از آن دارد که افزون بر ۹۷ درصد صهیونیست‎ها حملات خونبار رژیم صهیونیستی به غزه را یک شکست برای این رژیم می‎دانند.
موشک حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه صهیونیستی ˈجروزالم پستˈ چاپ فلسطین اشغالی روز پنجشنبه نتایج نظر سنجی منتشره از سوی موسسه ˈدهافˈ Dahaf را در مورد حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان بی دفاع باریکه غزه منتشر کرد.

 

به گزارش جروزالم پست، اکثر ساکنان سرزمین های اشغالی بر این باورند که پیروز عملیات ˈصخره پایدارˈ، مقاومت اسلامی فلسطین است، نه اسرائیل که ادعای پیروزی دارد.

 

بنابر گزارش، تنها 2.7 (دو هفت دهم) درصد از پرسش شوندگان اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه را یک موفقیت بزرگ قلمداد کرده و فقط 18.6 (هجده و شش دهم) درصد نتیجه را برای این رژیم مثبت دانسته اند.

 

به نوشته جروزالم پست، در نظرسنجی پیشین که در تاریخ 24 جولای (دوم امردادماه) انجام شد، بیشتر صهیونیست ها می پنداشتند که نتایج حملات مرگبار رژیم صهیونیستی بیشتر به نفع این رژیم خواهد بود تا مقاومت اسلامی فلسطین.

 

ˈرونی ریمونˈ Roni Rimon یکی از مسؤولان انجام نظرسنجی در این باره گفت: زمانی که نظامیان اسرائیلی با حملات زمینی وارد غزه شدند، انتظار می رفت تا حماس به درون خزیده، عاجزانه درخواست آتش بس کند.

 

وی افزود، اما زمانی که انتظارات در آسمان (حمله های هوایی) محقق نشد، بسیاری از ساکنان سرزمین های اشغالی ناامید شدند.

 

بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه، تازه ترین دور حملات رژیم صهیونیستی که از هشتم ژوییه (17 تیرماه) 2014 آغازه شده، تاکنون یکهزار و 880 شهید و نزدیک به 10هزار مجروح به جا گذاشته است که اکثر آنها را افراد غیر نظامی بویژه زنان و کودکان تشکیل می دهند./982/ب103/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات